در مراسم گلریزان گرمسار/

مادر گرمساری از قصاص قاتل فرزندش گذشت

خبرگزاری پانا: یک مادر گرمساری در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در گرمسار، قاتل فرزند خود را بخشید و به او فرصت حیات دوباره داد.

کد مطلب: ۲۳۸۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مادر مرحوم غلامرضا حسینی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گرمسار از قصاص قاتل فرزندش گذشت کرد.
ولی دم غلامرضا حسینی با اشاره به اینکه می‌‌خواسته تا قاتل فرزندش قصاص شده و با مجازات اعدام روبه‌رو شود اظهار کرد: من در این ماه مبارک و برای رضای خدا رضایت دادم.
وی با بیان اینکه می‌خواستم او(قاتل فرزندش) را قصاص کنند؛ اما او را بخشیدم تصریح کرد: امیدوارم خدا هم او(قاتل) را ببخشد و خدا من و فرزندم را نیز ببخشد.
مادر مقتول با تأکید بر اینکه برای رضای خدا از قصاص قاتل فرزند خود گذشته است خاطرنشان کرد: من قاتل فرزندم را بخشیدم تا عذابی که من کشیدم را خانواده‌ای دیگر نکشند.
امام جمعه گرمسار نیز در این مراسم به برکات ماه مبارک رمضان و برگزاری این‌گونه جشن‌ها و تاثیر آن بر جامعه اشاره و بر اهمیت گذشت و بخشش در جامعه اسلامی تأکید کرد.
حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد با بیان اینکه از نظر اسلام، گذشت در جایگاه والائی قرار دارد گفت: باید واژه ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه کرده و آن را در حد توان خود ترویج کنیم.
خیرین گرمساری در این جشن گلریزان بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت نقد، تعهدات و رضایت شکات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.
در این جشن گلریزان، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان و نیز استان سمنان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار