دانیل رادكلیف دیگر «هری پاتر» نخواهد بود

خبرگزاری پانا: دانیل رادكلیف كه از كودكی در نقش هری پاتر بازی كرده، در داستان جدید رولینگ در نقش این قهرمان ظاهر نخواهد شد.

کد مطلب: ۲۳۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ به نقل از گاردین، به نظر می‌رسید داستان جدید رولینگ كه درباره هری پاتر نوشته و در وبسایت پاتر مور مربوط به «هری پاتر» منتشر شده، توجه رادكلیف را برای بازی در آن جلب نكرده باشد. به نظر می رسد رادكلیف متقاعد نشده باشد كه باید یک بار دیگر در نقش هری پاتر راهی پرده های سینماها شود.

در جدیدترین داستانی كه رولینگ در باره هری پاتر نوشت و هشتم ماه جولای منتشر شد، این داستان را با جام جهانی فوتبال مرتبط ساخت و هری پاتر را در حالی كه 34 سال دارد و دارای 2 فرزند است، با ماجرایی جدید روبه رو كرد.

رادكلیف گفت موضوع این داستان را می‌داند اما تصور نمی كند كه قرار باشد این داستان به فیلم درآید. او گفت : تمایل من می‌گوید نه، چون در حال حاضر حتی به صورت فرضی هم فكر نمی كنم این كار عملی باشد.

او افزود: آنچه رولینگ نوشته و من هنوز آن را نخوانده ام - اما این كار را می كنم - می دانم كه یک متن بسیار كوتاه است و در ضمن هری در این داستان 10 سال بزرگتر از آنچیزی است كه من حالا هستم.

این بازیگر 24 ساله گفت تصمیمش این است كه در سینمای مستقل و درام های تلویزیونی بازی كند تا این كه به اولین سالی كه در قامت یک بچه 11 ساله در سال 2001 در اولین فیلم «هری پاتر» با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» بازی كرد، فكر كند.

او گفت: من در مدتی طولانی فقط در یک نقش ظاهر شدم و فكر می كنم حالا قابل قبول باشد كه بخواهم سعی كنم تا آنجا كه ممكن است، نقش های متفاوتی را به دست آورم.

شاهدان صنعت فیلم منتظرند تا ببینند كدام استودیو ممكن است حق ساختن این داستان جدید رولینگ را به دست بیارود. این در حالی است كه سایت پاتر مور تا آوریل 2014 با همكاری سونی فعالیت می‌كرد، اما فیلم های «هری پاتر» با همكاری كمپاتی برداران وارنر ساخته شدند.

در همین حال طرفداران «هری پاتر» منتظرند تا فیلم جدید رولینگ با عنوان «هیولاها و زیستگاه هایشان» در نوامبر سال 2016 راهی پرده‌های سینماها شود.

این فیلم جدید نیز حاصل همكاری كمپانی برادران وارنر با رولینگ است كه در سپتامبر سال پیش كلید خورد و بر داستان نوت اسكماندر آنهم 70 سال پیش از ماجراهای هری پاتر و دوستانش متمركز است.

رادكلیف پیش از این اظهار تاسف كرده بود كه دیگر نمی‌تواند درنفش هری پاتر ظاهر شود چون سنشان دیگر آنقدر بالا رفته كه نمی‌توانند هیچ جور به این بچه ها مرتبط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار