امام جمعه لامرد:

آرامش زنان در حجاب آن هاست/ کاهش زاد و ولد زنگ خطری برای شهرستان لامرد است

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در لامرد گفت: اگر در ماه رمضان روزه خواری، بی حجابی و فساد علنی شود دیگر اسلام و دینی نمی ماند.

کد مطلب: ۲۳۶۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با بیان اینکه اگر گناهانی مانند بی حجابی ، فساد، حرام خوری علنی شود دیگر دینی نمی ماند، اظهار داشت: شهر لامرد شهری دینی است و بازار این شهر نباید به سمت بی حجابی روانه شود و اگر بی حجابی علنی شد پایه های دین سست می شود.


وی آرامش و امنیت زنان را در حجاب آنان دانست و تصریح کرد: زنان با رعایت کردن حجاب خود سپری در برابر نگاه نامحرم ساخته و این سپر عامل آرامش و امنیت زنان است.


شهیدی بیان داشت: ما امروز نباید به این فکر کنیم که دشمن از ما دور است و هیچ کاری نمی تواند انجام دهد بلکه دشمن کار خود را انجام داده و زمانی پیروز است که جوانان با استفاده از وسایل ارتباطی در مساجد و حسینه ها حضور پیدا نمی کنند.


خطیب نماز جمعه لامرد با بیان اینکه در شهرستان لامرد بیش از 70 حسینیه و مسجد وجود دارد، افزود: امروز حضور جوانان در حسینیه ها و مساجد بسیار اثر گذار و مهم است و ما هر ساله شاهد کاهش حضور جوانان لامردی در این دو مکان مقدس هستیم.


هاشمی شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان در بحث زاد و ولد گفت: در سال های گذشته شهرستان لامرد از نظر زاد و ولد رتبه برتر کشور را داشته ولی امروز شاهد پیر شدن جمعیت شهرستان هستیم.


وی در ادامه بر کسب روزی حلال تاکیید کرد و اذعان داشت: اگر غذایی که به عنوان افطار در ماه رمضان استفاده می کنید حلال نباشد هیچوقت در کار و کسب روزی موفق نمی شوید.


امام جمعه لامرد با بیان اینکه تقوا یک درجه نیست، خاطر نشان کرد: تقوا یک درجه نیست اما برای رسیدن به کمالات باید تقوا پیشه کرد.


وی اعتقادات دینی مردم لامرد را ستود و بیان کرد: اعتقادات مذهبی و دینی باید ریشه ای باشد و ما باید از ائمه و پیامبران الگو بگیریم.


خبرنگار سید محمد حقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار