وقف املاک مزروعی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در فریدن

خبرگزاری پانا : رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از وقف املاک مزروعی خبر داد

کد مطلب: ۲۳۵۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فرشید هاشمی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان واقف خیراندیش فریدنی املاک مزروعی خود را وقف نمود.
وی گفت : حاج رحمت الله حیدری دارانی یک حلقه چاه عمیق به مقدار دو دانگ، 50 هزار مترمربع املاک مزروعی مرغوب با کلیه تاسیسات و امکانات از جمله اشجار، باغ، استخر پرورش ماهی، استخر، ساختمان واحد مسکونی، واحد ویلایی و موتورخانه را وقف نمود.
وی خاطر نشان کرد: این اقدام خیر با نیت های روضه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به میزان 50 درصد درآمد حاصل از موقوفه، کمک هزینه تامین جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و ایتام به میزان 50 درصد دیگر درآمد به دست آمده، اجرا شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ارزش ریالی این موقوفه را بالغ بر سه میلیاردو 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این واقف خیراندیش سالیان زیادی است که خود را وقف اوقاف و امور اوقافی نموده است.
وی متذکر شد: این واقف نیک اندیش از سال 66 تا کنون کلیه کارشناسی های موقوفات،طراحی و نقشه کشی های امور عمرانی اوقاف را بدون دریافت هیچ گونه وجهی برعهده گرفته است و بازوی خیر و توانمندی برای این مجموعه محسوب می شود.
هاشمی به تولیت این موقوفه اشاره کرد و افزود: تولیت این موقوفه بر عهده شخص واقف در زمان حیات و پس از آن به فرزند ذکور وی خواهد رسید و اداره اوقاف شهرستان فریدن برروی تمامی امور نظارت خواهد داشت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار