رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان:

تاکسی ها بعنوان بستر مناسب جهت اشاعه فرهنگ نماز و فرائض دینی محسوب می شوند

خبرگزاری پانا: حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با حضور در سازمان تاکسیرانی ظرفیت و توان ناوگان تاکسیرانی را بستر مناسبی برای اطلاع رسانی و اشاعه برنامه های دینی و قرآنی دانست.

کد مطلب: ۲۳۳۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد طی نشستی با مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، کارکنان و تاکسیرانان گفت: تاکسی ها بعنوان ظرفیت و بستر مناسب در شهرها جهت اشاعه فرهنگ نماز و اذان و برنامه های دینی محسوب می شوند.
وی افزود: روشن کردن رادیو و پخش دلنشین اذان هر انسانی را به خود می آورد، مطمئناً یکی از خصایص اصلی انسانها غفلت است اما با شنیدن صدای قرآن و یا اذان، انسان که ذاتاً خداجوست به سمت خوبی و یگانگی هدایت میشود.
در ادامه خادم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: با توجه به برگزاری دوره های آموزشی ویژه تاکسیرانان، مشتاق هستیم از تجربیات و توصیه های دینی و قرآنی در دوره های آموزشی استفاده کنیم.
خادم افزود: در ماه مبارک رمضان نشستی با حضور تاکسیرانان برگزار خواهیم نمود تا بتوان از پتانسیل موجود جامعه تاکسیرانی در راستای اشاعه فرهنگ نماز و فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهایت بهره را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار