در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

آموزش خط بریل به دانش آموزان نابینا در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری پانا: مسئول غرفه فرشتگان زمینی گفت: امسال مانند هر سال دانش آموزان استثنایی تحت عنوان فرشاگان زمینی در نمایشگاه قرآن حضور دارند.

کد مطلب: ۲۳۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

اکرم حبیبی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: نمونه ای از فعالیت های دانش آموزان استثنایی اعم از منبت، معرق، فرش بافی، مروارید بافی در غرفه فرشتگان زمینی ارائه می شود.

وی افزود: همچنین همه فعالیت های که در غرفه عرضه می شود توسط میز کار هایی که تعریف شده توسط دانش آموزان استثنایی به مراجعین آموزش داده می شود.

مسئول غرفه فرشتگان زمینی یادآورشد: امسال نیز مانند سال های گذشته یکی از قاریان نابینا در غرفه حضور دارد و ضمن قرائت قرآن خط بریل و نحوه خواندن آن را به مراجعین آموزش می دهد.

وی یادآورشد: مسابقه ای تحت عنوان آموزش خط بریل داریم که پس از آموزش این خط به علاقه مندان حدیثی چند کلمه ای را که به صورت خط بریل نوشته شده است را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهیم و در صورتی که موفق به خواندن آن شدند جایزه دریافت می کنند.

حبیبی گفت: همچنین مسابقه ای تحت عنوان مفاهیم قرآنی برگزار می شود که مخاطبین خاص خود را دارد و همواره غرفه فرشتگان زمینی جز پر مخاطب ترین غرفه ها بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار