مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد:

برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان مرکزی

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور قاری مصری در شهرستان های استان خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این محافل نورانی با حضور محمد محمود مریجی قاری برجسته مصری در سطح برخی مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته یک محفل انس با قرآن کریم از ساعت 18 تا 20 چهاردهم تیرماه جاری در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق ساوه، و یک محفل نیز در همان روز بعد از افطار در مسجد امیر المومنین (ع) زرندیه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: همچنین یک محفل از ساعت 18 تا 20 روز پانزدهم تیرماه جاری همراه با ضیافت افطار در آستان مقدس امامزاده فضل و یحیی(ع) محلات و محفل دیگری نیز همان روز بعد از افطار در مسجد جواد الائمه (ع) دلیجان برپا می شود.

حجت الاسلام حسینخانی اظهار داشت: مصلی شهرستان تفرش از ساعت 18 تا 20 همراه با ضیافت افطار و شهرستان آشتیان بعد از افطار میزبان این قاری مصری خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: این محفل انس با قرآن کریم 17 تیرماه جاری بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی (ره) واقع در میدان حافظیه شهرستان اراک و از ساعت 18 تا 20 در آستان مقدس امامزاده عبداله (ع) و آمنه خاتون(س) این شهرستان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: مسجد امام حسین(ع) شازند نیر بعد از افطار روز 17 تیرماه جاری این محفل انس با قرآن کریم را با حضور قاری مصری برگزار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار