سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز:

دانشگاه ها برنامه های منطبق با شعار سال را به کمیسیون دانشجویی ارائه دهند

خبرگزاری پانا:سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز، بر ضرورت ارائه نقطه نظرات دانشگاه ها در راستای چگونگی تحقق و عملیاتی شدن شعار سال تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۳۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهزاد جعفری با بیان این مطلب در دومین جلسه کمیسیون دانشجویی استان که در سالن شهدای البرز برگزار شد، ضمن تبیین برنامه های راهبردی کمیسیون دانشجویی استان اظهار داشت: کلیه اعضا با در نظرگرفتن محورهای شعار سال ( اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی) در محیط های دانشگاهی برنامه های خود را به دبیر خانه کمسیون ارائه دهند.

وی همچنین بر ضرورت ارسال گزارشی از طرح ها و پروژه هایی اردوهای جهادی و بسیج سازندگی در تابستان 93 تأکید کرد.
دانشگاه ها محصول فکری را به بخش صنعت عرضه کنند
ایجاد رتباط بین صنعت و دانشگاه در راستای تحقق شعار از دیگر موضوعات طرح شده در این کمیسیون بو که دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز در این رابطه گفت: این تصور وجود دارد که صنعت، بخش دولتی و خصوصی را بی نیاز از مشورت می بیند در حالی که باید دانشگاه ها محصول فکری را به بخش صنعت عرضه کنند.
ضرورت آسیب شناسی فرهنگی با حمایت مالی استانداری از طریق ارائه طرح های پژوهشی از دیگر موارد طرح شده در این کمیسیون بود.
ستاد هجرت و اردوهای جهادی فعال شود
مسئول بسیج سازندگی استان البرز نیز در بخش دیگری از این جلسه گفت: بسیج سازندگی یکی از اهدافش فرایند فقرزدایی و رضایتمندی مردم است باید مجدد فعال شود و بیشتر به اردوی جهادی دانشجویان پرداخته شود.
وی افزود: ستاد هجرت استان تا کنون 25 پروژه در سایر استان ها انجام داده و 11 پروژه در دست اقدام دارد .
در بخش دیگری از این جلسه کارشناس دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز نیز به آموزش بهره برداری صحیح از منابع انرژی ، فرهنگ آموزش ، دوره های ضمن خدمت برای پرسنل دانشگاه ها و نیروی انسانی ، حمایت از طرح های کارآفرینی و فرهنگ اقتصادی و اسلامی را در دانشگاه ها تأکید کرد.

گفتنی است موضوعات دیگری در این جلسه از جمله؛ انسجام بخشی حجاب و عفاف در دانشگاه ها، ایجاد کانون دانشجویی در خصوص مطالبات رهبری، تعامل استانداری و دانشگاه ها از طرف اعضاء مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار