معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استاندار کردستان:

چشم عالمانه قضات در پرونده های قضایی ،کارشناسان رسمی دادگستری هستند

خبرگزاری پانا:حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استاندار کردستان گفت: کارشناسان رسمی دادگستری ترجمان حقیقت اند، قلم آنان مبین بخشی از عدالت است که با علم به آن رسیده اند و چشم عالمانه قضات در پرونده های قضایی هستند.

کد مطلب: ۲۳۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در جلسه مجمع عمومی کارشناسان رسمی دادگستری استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه، گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و بزرگداشت هفته قوه قضاییه گفت: به دو دلیل مطلوب است که در مورد عدالت سخن گفت یکی اینکه عدالت با سرشت، فطرت و منطق انسانی سازگار است و یک موضوع انسانی است و دیگر اینکه در همه آموزه های دین مبین اسلام و همه ادیان الهی بر موضوع مهم عدالت تاکید شده است و سخن گفتن از عدالت هم ضرورت دینی دارد و هم یک ضرورت انسانی است.


وی افزود: وقتی در جامعه ای از عدالت سخن به میان نمی آید، ناشی از عدم نیاز به عدالت نیست، بلکه جامعه مذکور، در سکوت، اظمحلال و نابودی خود را فریاد می زند.

فیروزی از عدالت به عنوان لازمه پویایی و بالندگی جامعه یاد کرد و افزود: علم و دانش مهمترین عامل تحقق عدالت است و بدون آن تحقق این امر میسر نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه کانون رسمی کارشناسان دادگستری جایگاه و محلی است که علم را در خدمت عدالت قرار داده، گفت: کارشناسان رسمی دادگستری ترجمان حقیقت اند، قلم آنان مبین بخشی از عدالت است که با علم به آن رسیده اند و چشم عالمانه قضات در پرونده های قضایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار