هشدار رییس پلیس راهور فارس به رانندگان بد حجاب:

رانندگان بدحجاب به پلیس امنیت اخلاقی تحویل داده می شوند

خبرگزاری پانا: سرهنگ عباسی، ارتقاء فرهنگ ترافیك و كاهش حوادث رانندگی را از اولویت های پلیس راهور استان دانست.

کد مطلب: ۲۳۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ مصطفی عباسی از كاهش تعداد كشته های حوادث رانندگی در دو بخش درون و برون شهری خبر داد و گفت: در ایام نوروز سال جاری و در بخش درون شهری تعداد كشته ها 16 نفر بوده است كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 نفر كاهش داشته است.
وی با اشاره به تعداد كشته های ناشی از حوادث رانندگی در قسمت برون شهری افزود: در این بازده زمانی تعداد كشته ها 75 نفر بوده است كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 نفر كاهش داشته است.
رییس پلیس راهور فارس كاهش آمار كشته های ناشی از حوادث رانندگی را حاصل تعامل مناسب مردم با پلیس، همكاری مسئولان مربوطه و تلاش های شبانه روزی كاركنان دانست تأكید كرد: خدمتگزارن مردم در پلیس راهور استان با جدیت تمام در راستای كاهش حوادث ترافیكی تلاش خواهند كرد.
سرهنگ عباسی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خودروهائی که راننده و سرنشینان آنان مرتکب کشف حجاب ، حمل حیوانات، آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می شوند هشدار داد و گفت: این خودروها توسط مأموران توقیف و پس از اعمال مقررات مربوط به تخلف رانندگی با رعایت ضوابط و مقررات به پلیس امنیت اخلاقی و پاسگاههای انتظامی تحویل داده خواهند شد.
وی در پایان گفت: تصادف امری اجتناب ناپذیر است كه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توان آن را كاهش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار