تشکیل شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

خبرگزاری پانا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام تشکیل شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو گفت: این شورا با هدف کیفی سازی فرآیند پذیرش دانشجو تشکیل شده است.

کد مطلب: ۲۲۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علوی فاضل در ادامه افزود: این اعتقاد وجود دارد که اگر دانشگاه آزاد بتواند در پذیرش خود سنجش دقیقی از توانایی علمی داوطلبان را مدنظر قرار دهد، طبیعتاً سطح علمی و پژوهشی دانشگاه تغییر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات جمعیتی و نیازهای بازار کار، این شورا در پی آن است که با تنوع بخشی به جذب دانشجو، گسترش طیف مخاطبان عینی در دانشگاه و ایجاد دوره های جدید مهارت محور تحول اساسی ای در سنجش و پذیرش دانشجو ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این شورا عضویت دارند، گفت: معاون اجرایی، معاون آزمونسازی و رییس مرکز آزمون، معاونت های آموزشی، پژوهشی، بین الملل، اداری مالی سازمان مرکزی، رییس مرکز حراست، معاونت پزشکی، رییس مرکز بازرسی و تنی چند از افراد باتجربه در زمینه سنجش و پذیرش دانشجو نظیر آقای دکتر اقبالی و محمدحسین پورکاظمی از اعضای اصلی این شورا هستند.

علوی فاضل در پایان گفت: من امیدوارم با تشکیل این شورای راهبردی ما بتوانیم نقشی مثبت و پررنگ در کیفی سازی دانش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار