مدیر آموزش و پرورش دیرخبر داد: كمك 1 میلیارد ریالی خیرین به مدارس شهرستان دیر

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش دیر در مراسم تكریم و تجلیل از خیرین مدرسه یار گفت : امروز در زندگی اجتماعی ،همفكری و همیاری و مشاركت حرف اول را می زند و اگر بخواهیم در اهداف بلند مدت و كوتاه مدت موفق باشیم می بایست همفكری و مشاركت را سرلوحه كار خود قرار دهیم.

کد مطلب: ۲۲۸۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عبدالله زاده افزود : امروزه دولت به تنهایی در امر تعلیم و تربیت گام بر می دارد و این خیرین و خانواده و انسان های بزرگ هستند كه پا در عرصه تعلیم و تربیت گذاشته و میدان های تعلیم و تربیت را خالی نمی گذارند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش خانه مردم است و مردم نیز آنرا اداره می کنند. اگر بدنبال توسعه همه جانبه هستیم فقط از طریق آموزش و پرورش امکانپذیر است و باید به این نهاد دیدگاه سرمایه گذاری داشته باشیم و نه هزینه ای واگر خانواده ها به آموزش هزینه کنند موفق خواهند بود. هزینه در این مسیر یعنی اجرای یک کار زیربنائی که باعث می شود زمینه های پیشرفت فراهم شود.

عبدالله زاده از كمك 1 میلیارد ریالی خیرین مدرسه یار به مدارس شهرستان در سال 93/92 خبر دارد و افزود : كمكهای مردمی 960 میلیون ریال وكمك به جشن نیكوكاری و بیماریهای خاص 40 میلیون ریال توسط اولیاء دانش آموزان كمك شده است . وی گفت : در سال تحصیلی گذشته نیز خیرین مدرسه یار و اولیاء مبلغ 750 میلیون ریال به مدارس یاری رساندند.

حجت الاسلامبحرانی امام جمعه موقت شهر دیر برنهادیه شدن فرهنگ مدرسه سازی تاكید و گفت: ساخت مدرسه و تامین نیازمندی اموزشگاه ثوابش به اندازه ساخت حسینیه و مسجد است كه باید با اطلاع رسانی ،توانمندان را به این امر خیر وخداپسدانه دعوت و تشویق كنیم.

حجت الاسلام بحرانی افزود: کسی که عمل صالح انجام دهد حیات طیبه خواهد داشت و یکی دیگر از ثمرات عمل صالح این است که انسان را محبوب دلها می کند. وی ادامه داد: خداوند به کسی که عمل صالح انجام دهد در قرآن بشارت داده و بدون تردید فرجام نیک و عاقبت به خیری متعلق به کسانی است که عمل صالح انجام دهند.

مصطفی فخرایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر نیز در سخنان خود با اشاره به ایاتی از قران و برخی احادیث تاكید و اهمیت اسلام در زمینه انفاق و امور خیر را یاداور شد.

وی افزود: شکوفائی در آموزش و پرورش مرهون زحمات و کمکهای خیرین است و این افراد نیز در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند. معاون فرمانداری دیرادامه داد: کشور ما در زمانهای حساس با مدیریت جهادی اداره شده است و در امر مدرسه سازی نیز نیاز به مدیریت جهادی داریم. امروز خیرین باید وارد میدان شده و کمک حال آموزش و پرورش در زمینه آموزش باشند.

بحرینی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش دیر نیز با اشاره به اقدامات خیر مردم بر لزوم هدایت كمك مردمی به سمت مدارس تاكید نمود. در ادامه هر یك از خیرین مدرسه یار در مورد چگونگی كمك به آموزش و پرورش و مدارس سخنانی ایراد نمودند. در پایان این همایش از خیرین مدرسه یار شهرستان دیر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار