هم افزایی خوبی در راستای توسعه ورزش عمومی در کرمانشاه ایجاد شده است

خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:خوشبختانه هم افزایی بسیار خوبی میان دستگاههای ذیربط در امر توسعه ورزش عمومی در استان کرمانشاه شکل گرفته است.

کد مطلب: ۲۲۸۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مجتبی جوهری در نشست کمیته توسعه ورزش عمومی در کرمانشاه با اعلام این مطلب اظهار داشت:در حال حاضر با همکاری شهرداری و شورای شهر 60 محله در شهر کرمانشاه به منظور برگزاری المپیاد ورزش محلات در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.
جوهری بیان داشت: این طرح برای اولین بار در استان کرمانشاه اجرا می شود و در آن سعی شده است که جوانان محلات مختلف شهرها برگزاری این رقابتها را مدیریت کنند.
وی تاکید کرد:در این زمینه همکاری خوب و مناسبی میان این اداره کل با شهرداری و شورای شهرکرمانشاه شکل گرفته است که باعث افزایش توان و ظرفیت در زمینه توسعه ورزش همگانی و عمومی در سطح جامعه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،در ادامه خاطرنشان ساخت:این رقابتها در رشته های تیمی فوتسال،والیبال،طناب زنی،هفت سنگ و دژابال و در رشته های انفرادی طناب زنی،پینگ پنگ،شطرنج،فریزبی و روپایی برگزار خواهد شد.
جوهری همچنین برگزاری ورزش کارکنان دولت در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:این رقابتها نیز قرار است در7 رشته آقایان و 6 رشته بانوان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار