استاندار کرمانشاه:

تولیدات بخش کشاورزی به دو برابر افزایش می یابد

خبرگزاری پانا:استاندار کرمانشاه گفت: برنامه ای در بخش کشاورزی در دست اقدام داریم که طی آن تولیدات این بخش ظرف سه سال آینده به دو برابر افزایش می یابد.

کد مطلب: ۲۲۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس رضایی بابادی استاندار کرمانشاه امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح چندین طرح کشاورزی به خبرنگاران گفت: از بدو ورود به استان کرمانشاه با جدیت برنامه تحول بخش کشاورزی مورد پیگیری قرار گرفته زیرا اعتقاد داریم با توجه به پتانسیل های بسیار گسترده در بخش کشاورزی ' این بخش زمینه قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دارد.
وی تصریح کرد: طبق برنامه پیش بینی شده برای تحول در بخش کشاورزی ' ظرفیت تولیدات این بخش در سه سال آینده به دو برابر یعنی از 4 میلیون تن به 8 میلیون تن با سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.
استاندار کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه ظرفیت بخش کشاورزی بسیار گسترده است لذا به توسعه و شکوفایی این بخش توجه ویژه داریم.
مهندس رضایی ادامه داد: با توجه به شرایط و امکانات متنوعی که در بخش کشاورزی استان وجود دارد لذا این بخش می تواند زمینه ساز اشتغال بسیاری از جوانان به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد بنابراین از فارغ التحصیلان این بخش می خواهیم با ایجاد کار گروهی و تشکیل تعاونی نسبت به فراهم شدن زمینه کار برای خود و دیگر جوانان اقدام نمایند.
وی همچنین با اشاره به پروژه های افتتاح شده امروز نیز گفت: این طرح ها عمدتاً در زمینه دامداری' دامپروری ' تولید قارچ و آبیاری و ... بودند که جا دارد از بانیان این طرح ها جهت سرمایه گذاری و کمک به روند تولید استان تشکر کنیم.
استاندار کرمانشاه خاطر نشان ساخت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه کمی و کیفی طرح ها و پروژه های کشاورزی اقدامات خوبی در حال انجام است بطوریکه چنانچه در نظر باشد که هر طرحی به ظرفیت کامل برسد یا اینکه طرح توسعه داشته باشد و یا قصد ایجاد واحدهای جدید باشد در استان مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد و همواره از مدیران این بخش خواسته ایم که با نهایت اهتمام و جدیت در جهت رفع مشکلات کشاورزی اقدام نمایند.
شایان ذکر است در این مراسم 7 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در شهرستان های کرمانشاه و هرسین به بهره داری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار