فرمانده بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی:

برگزاری یادواره شهدا، برای خاطره گفتن و گذراندن وقت نیست

خبرگزاری پانا: سردار نقدی گفت: رژیم صهیونیستی شش شبكه فارسی‌زبان جنسی راه‌اندازی كرده تا ایمان مردم ایران و خصوصا جوانان را هدف قرار دهد.

کد مطلب: ۲۲۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردارسرتیپ محمدرضا نقدی شب گذشته در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس، در شیراز با بیان اینكه افراد در طول زندگی متناسب با طبع و روحیه شغلی را بر می‌گزینند، اظهار داشت: پدیده ماجراجویی و شهامت در جنگ در میان تمامی اقشار جامعه ما وجود دارد و داشتن شهدایی از همه اقشار، حكایت از این مهم دارد.
وی عنوان کرد: شهدای اصناف کسانی بودند که استعداد شغلی و حرفه‌ای آنان در بازار هزینه می‌شد اما زمان نیاز و در هنگام جنگ، به میدان آمدند تا از ارزش‌ها و سرزمین خود دفاع كنند.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور همچنین با بیان اینکه عرفان در هر فرقه و مذهب مربوط به افراد خاصی است که از دنیا دوری گزیده و كنج عزلت را انتخاب می‌كنند، تصریح كرد: اما شهیدانی مانند اسلامی‌نسب كه یك كاسب بود، در بالاترین مرتبه از عرفان قرار داشت، فردی كه در بیداری حضرت زهرا(س) را ملاقات می‌كرد.
سردار نقدی پیوند بازار با دین،‌ روحانیت، حوزه و مسجد در دوران دفاع مقدس را بسیار عمیق و گسترده و تاثیرگذار توصیف و تاكید كرد: در آن زمان مساجد قلب بازار بود، این نشان‌دهنده اوج معنویت و انس با معنویت و عظمت روح بازاریان و اصناف بود.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور با تصریح اینكه برگزاری یادواره شهدا، برای قصه و خاطره گفتن و گذراندن وقت نیست، گفت: این برنامه‌ها برای آماده كردن توشه است، برای مشخص كردن مسیری كه شهدا طی كردن و حركت در این مسیر، این یادواره‌ها تكلیف ما را سنگین‌تر می‌كند.
وی با اشاره به اینكه اكنون زمان جنگ فرهنگی است و دشمنان نیز در این جبهه، تلاش زیادی كرده و می‌كنند، گفت: بیداری اسلامی كه در كشورهای همسایه و در پرتو انوار انقلاب اسلامی ایران شكل گرفته و گسترش یافت، دشمن را رو به افول كشاند و نشان داد كه آنان نمی‌توانند با این ملت بجنگند، حال به سراغ ایمان ملت و عنصر باورهای دینی مردم رفته‌اند، عنصری كه رمز پیروزی مردم ایران بوده و هست.
به گفته سردار نقدی افزایش شبكه‌های ماهواره‌ای طی هفت‌سال گذشته و رسیدن آن به 160 شبكه فارسی زبان، برای پوشش دادن تمام سلایق است، گفت: رژیم صهیونیستی شش شبكه فارسی‌زبان جنسی راه‌اندازی كرده تا ایمان مردم ایران و خصوصا جوانان را هدف قرار دهد، آنان می‌خواند نسلی را ایجاد كنند كه اخلاق و پاكی و صلابت شهدا را نداشته باشند، امروز ما باید هوشیار باشیم و خطر را جدی گرفته و بدانیم كه لباس ما نماد اعتقاد و باور و فرهنگ ما باشد.
وی لزوم توجه به علائم بیگانه بر روی لباس‌های جوانان، گفت: این لباس نشان‌دهنده حیا و عفت افراد است و بدون تردید اصناف نیز دراین موضوع و محور نقش اساسی و بسیار تاثیرگذاری را ایفا می‌كنند.
سردار نقدی با بیان اینكه هم‌اینك 70 درصد پوشاك مورد استفاده در ایران،‌ وارداتی است،‌ گفت: چرا چادر مشكی كه تنها مصرف كننده آن ایرانیان هستند،‌ نباید در كشور تولید شود؟
وی یكی از راه‌های ارج گذاشتن و عملیاتی كردن اقتصاد مقاومتی را توجه و باور تولید داخلی دانست و با بیان اینكه اكنون كشور در مرحله جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد،‌گفت: این تفرقه افكنی بین مسلمانان و تلاش برای آنكه مسلمان هم‌كیش خود را با سلاح نشانه بگیرد، توطئه‌ دشمنان اسلام است، داعش می‌خواهد جنگ در عراق را جنگ مذهبی جلوه دهد، البته درست است كه امروز نوادگان یزدی تحت عنوان داعش با مسلمانان می‌جنگند، اما فرماندهی نوادگان یزید را آمریكا عهده‌دار است.
نقدی تصریح كرد: آمریكایی‌ها باید بدانند كه اگر ملت ایران و بسیجی‌های ایران كوله‌پشتی‌ها را به‌دوش بگیرند، آن رادر بیت‌المقدس بر زمین خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار