رییس سازمان جهادکشاورزی در گفتگو با خبرنگار پانا:

شصت درصد فارغ التحصیلان بخش کشاورزی استان زنجان را زنان تشکیل می دهند

خبرگزاری پانا: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: هم اکنون 60 درصد فارغ التحصیلان بخش کشاورزی این استان را زنان تشکیل می دهند

کد مطلب: ۲۲۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا نهاوندی پور، در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: بیشتر فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی این استان را بانوان تشکیل می دهند و این موضوع بیانگر حضور موثر و نقش پررنگ این قشر درحوزه های مختلف است .

وی یادآورشد: تعداد اعضای زن سازمان نظام مهندسی کشاورزی این استان نیز در مقایسه با سالهای گذشته روند روبه رشدی را نشان می دهد .

نهاوندی پور با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار نفر فارغ التحصیل عضو نظام مهندسی کشاورزی این سازمان هستند، افزود: بهره گیری از توانمندیهای این قشر سهم بسزایی در ارتقای کیفیت برنامه های ترسیم شده حوزه کشاورزی استان دارد .

وی با تاکید بر اینکه میزان اشتغال بخش کشاورزی این استان از میانگین کشوری بالاتر است، اظهار کرد: میانگین اشتغال این بخش در استان زنجان 30 درصد اعلام شده که این میزان در سطح کشور 27 درصد است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: هزینه اشتغال بخش کشاورزی برای هر فرد 500 میلیون ریال است که این رقم کمتر از بخش خدمات است .

وی یادآورشد: در مجموع بخش کشاورزی استان زنجان از وضعیت مناسبی برای اشتغالزایی برخودار است که علاوه بر ورود افراد جدید به بازار کار نتایج مفیدی را در این بخش به همراه دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار