دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک با امام جمعه این شهرستان

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در محل دفتر امام جمعه این شهرستان، با امام جمعه دیدار کرد.

کد مطلب: ۲۲۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا؛ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام نازپرور رئیس اتحادیه انجمن اسلامی ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان عنوان کرد: علاوه بر اینكه روز و زمان خجسته میلاد امام عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف است، فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیكی هر چه بهتر و بیشتر به معبود و كسب بركات الهی است.

در ادامه قهاری معاون پرورشی اداره شهرستان قرچک، گزارش یکساله حوزه پرورشی را ارائه داد و خواستار راهکارهای مفید و سازنده از امام جمعه شهرستان قرچک برای برنامه های سال آتی در این حوزه شد.

سپس حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه شعبان گفت: این ماه، مبارک است؛ ماهی که از فضیلتهای بسیاری برخوردار بوده و بنده خاضع خداوند می تواند بهترین دستاوردهای معنوی را از این فرصت مغتنم کسب کند، چرا که سفره رحمت الهى در ماه شعبان گسترده‏ تر است؛ به استقبال رمضان رفتن آن هم با مقدمه ای به نام شعبان زیباست.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه پرورشی اظهار داشت: در حوزه پرورشی باید بهترین نیروها به کار گرفته شوند زیرا اصل و اساس کار آموزش در کنار آن "پرورش و تربیت دانش آموزان" است و اگر در این بخش برنامه ریزی خوبی نداشته باشیم به هیچ عنوان به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید.

/سید علی گرجی میرکلا/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار