نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در گفت و گو با پانا خبرداد:

تحویل هزار واحد مسکونی به زلزله زدگان آذربایجانی

خبرگزاری پانا: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: هزار واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی کشور امروز به مردم زلزله زده آذربایجان تحویل داده می شود.

کد مطلب: ۲۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

عباس فلاحی باباجان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: واحدهایی که توسط بسیج سازندگی ساخته شده است تکمیل شده است و امروز و همزمان با هفته بسیج به مردم زلزله زده آذربایجان در مناطق اهر و هریس و ورزقان تحویل داده می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واحدهای مسکونی که توسط بسیج ساخته شده تکمیل است و آماده تحویل به این دسته از هموطنان خواهد بود.
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: همچنین پیش از این نیز کانکس هایی از سوی بسیج سازندگی به زلزله زدگان آذربایجان تحویل داده شده بود.
به گزارش پانا، همچنین سردار مجید خراسانی- رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در کار مشترک با سپاه عاشورا 1000 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده آذربایجان شرقی در آستانه هفته بسیج به بهره‌ برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد و 8000 واحد باقیمانده را در طول آذرماه تحویل دهیم.
وی با بیان اینکه علی‌رغم تأخیری که در واگذاری روی این پروژه‌ها بود خوشبختانه با مدیریت قرارگاه کار به سرعت پیش رفت، افزود: به تدریج از 12000 واحد دام و طیوری که نیاز واقعاً ضروری مردم بود سپاه عاشورا 7000 واحد را پذیرفت و در حدود 5000 واحد آن نصب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار