جهاد علمی در سایه تقویت خودباوری جوانان محقق می‌شود/ سیاسی‌کاری سدی در برابر پیشرفت علمی

خبرگزاری پانا:مسئول سابق بسیج دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در میان جوانان گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با اراده راسخ وارد مدیریت جهادی شویم و این مهم تنها در سایه باور جوانان این کشور محقق می‌شود.

کد مطلب: ۲۲۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:


"مصطفی مولایی" با اشاره به اینکه مدیران کشور باید برای تحقق جهاد علمی برنامه مدونی را در دستور کار قرار دهند، اظهارداشت: جوانان ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که توانایی قرار گرفتن در قله‌های پیشرفت جهانی را دارند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در میان جوانان گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با اراده راسخ وارد مدیریت جهادی شویم و این مهم تنها در سایه باور جوانان این کشور محقق می‌شود.

مسئول سابق بسیج دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دانشگاه نباید دچار سیاست‌زدگی شود، اظهار داشت: دانشگاه محیطی علمی است، باید دانشجو توجه اصلی خود را به علم و پیشرفت به خصوص در مباحث علوم انسانی معطوف کند، لذا محیط دانشگاه باید عاری از مسائل حاشیه‌ای باشد.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که پرداختن به موضوعات سیاسی در حد رشد بینش سیاسی دانشجویان قابل قبول است، تصریح کرد: سیاست‌زدگی بیشترین آسیب را به محیط دانشگاه وارد می‌کند.

مولایی با اشاره به اینکه سیاست‌کاری در میان دانشجویان می‌تواند سدی مقابل پیشرفت علمی کشور باشد، تاکید کرد: محیط دانشگاه باید پویا،‌ پرنشاط و بر اساس اهداف علمی سیاست‌گذاری شود و محیطی برای آزادی بیان در حیطه قوانین و پرهیز از هر گونه کار جناحی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار