دکتر انصاری لاری:

تنزل گفتمان اصلاح طلبی به یک جریان سیاسی جفا به این گفتمان است

خبرگزاری پانا: استاندار اسبق فارس گفت: تنزل گفتمان اصلاح طلبی به یک جریان سیاسی جفا به این گفتمان است.

کد مطلب: ۲۲۶۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر ابراهیم انصاری لاری شامگاه پنجشنبه در مراسم گشایش شعبه استانی بنیاد امید ایرانیان، اظهار داشت: دولتی در یادها ماندگار است که بیشتر متکی به فرزانگی و خردمندی بوده باشد.
استاندار اسبق فارس ابراز داشت: اگر قرآن و اسلام جاودانه است به واسطه این است که از منشا عقل مطلق نازل شده، همانگونه که می‌بینیم امروز جز لعن و نفرین چیزی به دشمنان اسلام نرسیده است.
ابراهیم انصاری لاری با بیان اینکه عقلانیت و خرد ورزی مهمترین ویژگی انسانیت است، افزود: مسیر تکامل انسانی زمانی به مقصد ختم می شود که انسان عقلانیت را محور کارهای خود قرار دهد.
رئیس هیات امنای دانشگاه حافظ در ادامه با اشاره به انعطاف عارف در زمان انتخابات یادآور شد: اگر انعطافت تاریخی "محمد رضا عارف" در انتخابات سال گذشته شکل نمی‌گرفت دولت تدبیر و امید تحقق پیدا نمی‌کرد.
وی افزود: کار خردمندانه کردن به لفظ آسان است در حالیکه انصراف عارف کاری بسیار سترگ و بزرگ در آن شرایط بود.
انصاری لاری افزود: متاسفانه در طول هشت سال گذشته عقل و عقلانیت را مهجور و خردمندان را متروک شده یافتیم و به تصور من حرکت "عارف" نقطه بازگشت به عقلانیت بود و اگر سخن دولت تدبیر و امید است حرکت خردمندانه او نطفه آن را ترسیم کرد.
وی با اشار به اینکه دولت تدبیر و امید ادامه دولت اصلاحات است، تصریح کرد: اصلاحات یک مطالبه ملی و غیرقابل انکار در کشور ما است و تنزل دادن آن به یک جریان سیاسی جفا و ظلم به این گفتمان است.
در ادامه این مراسم رئیس شورای بنیاد امید ایرانیان شعبه فارس نیز گفت: به دنبال تصمیم هیأت مدیره بنیاد مبنی بر راه‌اندازی این بنیاد در فارس در طول ماه‌های گذشته تمامی تلاش خود را برای اجرای مأموریتی که در آئین نامه مشخص شده بود به کار بردیم.
عبد الرزاق موسوی تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به این حرکت فرهنگی، علمی و اجتماعی جهت حضور و همکاری در این بنیاد دعوت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار