محمد فنایی در گفت و گو با پانا:

فوتبال ماشینی تبدیل به کشتی می شود / فغانی در 2018 می تواند داور اصلی باشد

خبرگزاری پانا: کمک داور فنیال جام جهانی 1994 گفت: اگر قرار باشد برای 2018 از ایران داوری انتخاب شود فغانی به علت سن و سال مناسبش مناسب ترین گزینه است.

کد مطلب: ۲۲۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد فنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا درباره حضور دو دوار ایرانی به عنوان داور ذخیره در جام جهانی گفت: ما 4 سال قبل حسن کامرانی فر را به عنوان کمک داور در جام جهانی داشتیم. اما شرایط فعلی با آن زمان فرق دارد، در جام جهانی 2010 تیم داوری وجود نداشت ولی الان داوری ها به صورت تیمی شده، کامرانی فر هم از آنجائیکه تجربه داشت و در لیست مسعود مرادی بود به دنبال مصدومیت یکی از کمک های الغمدی به آفریقای جنوبی رفت و فرصت خوبی نصیبش شد.


وی در پیش بینی از حضور داوران ایرانی در جام جهانی 2018 گفت: شرایط الان تا 4 سال بعد خیلی فرق می کند اما اگر قرار باشد از ایران داوری انتخاب شود فغانی به علت سن و سال مناسبش مناسب ترین گزینه است.


پیشکسوت داوری جهان درباره انتخاب داورهای ایتالیایی برای بازی امشب تیم های اسپانیا و هلند اینگونه اظهار نظر کرد: تلاش بر این است که داروهایی که انتخاب می شوند از یک قاره نباشند و بیشتر فیفا سعی می کند از نفوذ احتمالی جلوگیری کند. حالا اینکه ما در این چند بازی اول می بینیم فقط برای این بازی یک داور از خود قاره تیم ها انتخاب شده امر دیگری است.


فنایی درباره تکنولوژی های جدید استفاده شده در جام بیستم گفت: اسپری که برای تعیین محل ضربه استفاده می شود در کم شدن اتلاف وقت کمک می کند. اما ما تکنولوژی خط دروزاه را هم می بینیم که اگر توپ وارد دروزاه شود نشان می دهد. اما بحث فوتبال فقط این نیست و خیلی مسائل مثل هند را با تکنولوژی نمی توان درست کرد. اگر فوتبال بخواهد ماشینی شود تبدیل به کشتی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار