جلسه ای با موضوع همکاری صدا وسیما و نهضت سواد آموزی کرمانشاه در رادیو و تلویزیون برگزار شد

خبرگزاری پانا:جلسه ای به منظور هماهنگی بین معاونت سواد آموزی و صدا و سیمای استان جهت تولید و پخش برنامه های مختلف تبلیغی و اطلاع رسانی با موضوع سوادآموزی مورخ 18 خردادماه سالجاری در محل دفتر معاونت سواد آموزی برگزار گردید .

کد مطلب: ۲۲۶۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسنی نسب با بیان اهمیت سوادآموزی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی با رائه آماری از افراد بی سواد و کم سواد باقی مانده در استان مشارکت تمامی دستگاه ها را در این خصوص خواستار شد.

معاون صدا و سیما با اشاره به همکاری های چندساله صدا وسیما ی استان در خصوص تولید و پخش برنامه های سواد آموزی این همکاری را مطلوب ارزیابی نمود و به سخنان مدیر کل صدا و سیمای استان درباره لزوم دید عام المنفعه به امر سواد آموزی اشاره داشت و گفت: نباید به موضوع سواد آموزی نگاه اقتصادی داشته باشیم بلکه نگاه ما بایستی یک دید عام المنفعه باشد و به سمت ترغیب مخاطبان به امر سواد آموزی گام های موثری برداشته شود.

گفتنی است: در صورت تامین هزینه های تولید و پخش برنامه های سواد آموزی از ابتدای مرداد ماه تا پایان سالجاری هر هفته یک برنامه ی رادیویی و یک برنامه تلویزیونی 20 الی 30 دقیقه ای با موضوعات متنوع سواد آموزی تولید و از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پخش می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار