بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه «فاخته»

گلایه ثریا قاسمی از ساخت سریال‌های نوروز و ماه رمضان در آخرین لحظه

خبرگزاری پانا: ثریا قاسمی از روند تولید سریال های مناسبتی در سیما انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانم چه عاملی سبب می‌شود که همیشه مناسبت هایی چون ماه رمضان و نوروز از یاد می‌روند و سازمان صدا و سیما همواره در آخرین لحظات سرنوشت آثار را مشخص می‌کند.

کد مطلب: ۲۲۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،مدیر شبکه دو، علی بخشی زاده صبح امروز ، 20 خرداد با حضور در لوکیشن اصلی مجموعه تلویزیونی «فاخته» در جریان مراحل تولید این سریال مناسبتی به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی قرار گرفت.

در این بازدید علی زارعان مدیر گروه کودک، محسن همتی نژاد مدیر تامین برنامه، مهدی کریمی مدیر طرح و برنامه، ناصر گنج خانلو مدیر روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران شبکه دو بخشی زاده را همراهی کردند.

در این بازدید که با حضور داوود قچاق تهیه کننده، محمود معظمی کارگردان و ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، عبدالرضا اکبری،فریبا نادری، کمند امیرسلیمانی، متین ستوده، رحیم نوروزی و شهرام عبدلی از بازیگران این سریال مناسبتی برگزار شد، علی بخشی زاده جام جهانی را مهمترین تهدید برای دیده شدن سریال های ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: امسال به دلیل همزمانی ساعت پخش بعضی از سریال ها با مسابقات جام جهانی برای دیده شدن آثار نمایشی تولید شده نیازمند سیاست ها و تدابیر ویژه ای هستیم، در واقع رسانه ملی کار سختی در پیش دارد اگر لباس جام جهانی را بر تن کند متهم به غفلت از مناسبت رمضان می شود و عکس این موضوع هم صادق است.

مدیر شبکه دو گفت: ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با اندیشیدن تدابیر ویژه زمان مناسبی برای پخش سریال فاخته در نظر گرفته شود.

وی در توضیح این سریال هم گفت: سریال «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ۳۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است و در آن مفاهیم اخلاقی و دینی ارزشمندی گنجانده شده است. این سریال درباره دختر 9 ای است که تازه به سن تکلیف رسیده و فرایض دینی بر او واجب می شوند.

در ادامه این بازدید ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره عوامل «فاخته» گفت: این سریال از گروهی بسیار همدل و صمیمی برخوردار است که با رغبت در کنار یکدیگر کار می کنند، اما کار سخت و فشرده است و گاهی 18 تا 20 ساعت کار می کنند.

وی افزود: همه دوستان در تلاش هستند تا در توان خود کار را به نتیجه برسانند و نمی دانیم که این سریال چقدر مورد اقبال قرار خواهد گرفت.

قاسمی از روند تولید سریال های مناسبتی در سیما انتقاد کرد و گفت: نمی دانم چه عاملی سبب می شود که همیشه مناسبت هایی چون ماه رمضان و نوروز از یاد می روند و سازمان صدا و سیما همواره در آخرین لحظات سرنوشت آثار را مشخص می کنند.

در این بازدید علی بخشی زاده در جمع خبرنگاران به ارائه اطلاعاتی درباره برنامه های نمایشی و مناسبتی شبکه دو پرداخته و در پایان عوامل سریال با مسئولان شبکه دو اهالی رسانه عکس یادگاری گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار