هدایت حاتمی به سمت ریاست شورای اقامه نماز استانداری و فرمانداری های استان کرمانشاه منصوب شد

خبرگزاری پانا:طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه ‘ آقای هدایت حاتمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان ریاست شورای اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه استان منصوب شد.

کد مطلب: ۲۲۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه ' هدایت حاتمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان ریاست شورای اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه استان منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای هدایت حاتمی
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری
سلام علیکم
به موجب این ابلاغ ریاست شورای اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه به جنابعالی محول می گردد. با توجه به اهمیت فریضه نماز ' شایسته است ضمن تعیین اعضای شورا و تشکیل به موقع و منظم جلسات' با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود ' اقدامات موثر و جدی در راستای اقامه هر چه باشکوه تر نماز در استانداری و فرمانداری ها بعمل آید.
امید است با استعانت از خداوند متعال موفق و موید باشید.
همچنین طی احکام جداگانه ای دیگر از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری ' دبیر و اعضای این شورا منصوب شدند.
در این احکام ، علی رضا حیدری به عنوان دبیر و جعفر همتی ، کورش محمودیان، محمد حمید سرمدی ،حجت الاسلام سعید فتحی ،بهرام سلیمانی و معارف فلاحی و همچنین خانم شریفه حق شناس به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار