نماینده ولی فقیه در استان مازندران :

حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست برهمگان واجب است

خبرگزاری پانا : نماینده ولی فقیه در استان مازندران محافظت ازمنابع طبیعی و محیط زیست را واجب وهمگانی دانست .

کد مطلب: ۲۲۴۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار ما ،آیت اله نورا.. طبرسیدر دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست به همراه جمعیاز مدیرانو پرسنل آن اداره کل به مناسبت آغاز هفته محیط زیست (16 لغایت 22 خرداد )،با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیستدر گذشته از اهمیت لازم برخوردار نبود ،تاکید بر استفاده صحیح از منابع طبیعیو زیست محیطیرا از دستورات دین مبین اسلام بر شمردو گفت : وجود منابع آب ،دریا ،رودخانه ،جنگلو دیگر منابع خدادادی لازمه حیات بشری استو محافظت از آن امری واجب است .

وی همچنین با بیان اینکه وجود ابزارهای صنعتیو فراگیرشدن آن در تمامی جوامع پیشرفتهو در حال پیشرفت ،اهمیت توجه به محیط زیسترا بیشتر آشکار کرد افزود : باید نگاه مدیرانو مسئولین به منابع طبیعی و استفادهدرست و بهینه از آن وحفاظت محیط زیست از سنتی به علمیو تخصصی تغییر یابد .

نماینده ولی فقیهدر مازندرانو امام جمعه شهرستان ساریدر ادامه این دیدار ضمن تقدیر از زحماتو تلاش مدیر کل حفاظت محیط زیستو پرسنل آن سازمان در جهت حفظ و نگهداری از منابع الهی برهماهنگی های بین بخشی توسط مدیرانو مسئولان همه دستگاههای اجرایی استان برای حفظ ،احیاء و توسعه محیط زیستوتوجه لازم به بهداشت عمومی شهرهاو روستاها تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار