دستگاه جدید سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان به زودی نصب می شود

خبرگزاری پانا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت:دستگاه جدید سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) این استان، کمتر از یک ماه آینده خریداری و نصب می شود

کد مطلب: ۲۲۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار پانا، اعتبار در نظر گرفته برای خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) این استان را بالغ بر 25 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هم اکنون با رایزنی های انجام گرفته با شرکت های نمایندگی خارجی در صدد خرید دستگاه مورد نیاز هستیم .

وی یادآورشد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر به دلیل قدمت اا ساله و تجهیزات اصلی ارائه دهنده خدمات آن دچار فرسودگی شده است .

قزلباش افزود: یکی از اجزای مهم دستگاه سی تی اسکن ˈ تیوپ ˈ نام دارد و تولید کننده اشعه است و بسیار گرانقیمت تلقی می شود .

وی اظهار کرد: خرابی این بخش مهم دستگاه سی تی اسکن موجب خللی در ارائه خدمات مورد نیاز به متقاضیان شده و حتی برای تعمیر مجدد آن با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال مورد نیاز است و توجیه اقتصادی ندارد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با تاکید بر اینکه دو دستگاه سی تی اسکن دیگر درمرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی این استان آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران را دارد، گفت: با وجود بروز مشکلی در یکی از این دستگاهها خدمات رسانی به نحو مطلوبی در حال انجام است .

وی، یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته اقدامات سی تی اسکن بر بیماران اورژانسی انجام می گیرد، گرچه با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت تعللی در نوبت دهی وجود دارد .

قزلباش، افزود: این استان مشکلی در ارائه خدمات مورد نیاز سی تی اسکن به متقاضیان ندارد و در صورت بروز مشکلات جدی از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار