با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان در تبریز

خبرگزاری پانا: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین مرکز غربالگری بیماری های سرطان زنان در مركز آموزشی درمانی الزهراء (س) تبریز افتتاح شد.

کد مطلب: ۲۲۳۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان و توسعه مركز آموزشی درمانی الزهراء (س) تبریز ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه و خیرین استان در راه اندازی این مرکز گفت: خداوند در فطرت همه انسانها توجه به نیازمندان و دستگیری از محرومان را قرارداده و به دلیل وجود این افراد پاك و شریف باید از فرصتها استفاده كرده و در این امر خیر برای رفع مشكلات بهداشت و درمان مردم زمینه های لازم را بیش از گذشته فراهم سازیم.

وی گفت: عمیقاً معتقدم همه كسانی كه در هر كجای دنیا گامی برای امور خیر برمی دارند مورد لطف و عنایت خداوند هستند كه البته این توفیق برای همه فراهم نمی شود.

وزیر بهداشت كار خیر را نه تنها احداث بیمارستان بلكه لبخند یك پرستار به بیمارش دانسته و ارزش آن را غیر قابل وصف برشمرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم برای ارائه خدمات مناسب تر به مردم و رضایتمندی آنها زمینه حضور مشاركت خیرین و مردم را فراهم كنیم.

گفتنی است: این مركز با مشاركت خیرین و دانشگاه علوم پزشكی تبریز در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در ضلع جنوبی مركز آموزشی درمانی الزهرا (س) احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار