کارگاه آموزشی «تورج اصلانی» با موضوع «انعکاس»

«تورج اصلانی» فیلمبردار سینمای ایران، دومین دوره از کارگاه‌های سه‌گانه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال با موضوع «انعکاس» را برگزار کرد.

کد مطلب: ۲۲۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ دومین دوره از مجموعه کارگاه‌های آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال، جهت اطلاع و کسب تجربه با موضوع «انعکاس» از مجموعه سه‌گانه (سایه، انعکاس، تاریکی) توسط «تورج اصلانی» فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران، به مدت 4 روز در تهران برگزار شد و با معرفی تجربه‌گران برگزیده در بخش‌های مختلف؛ عکس، تصویربرداری و متن به پایان رسید.
در نخستین دوره از کارگاه‌های سه‌گانه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال با موضوع «سایه» که آبان ماه سال گذشته با حضور 23 نفر از تجربه‌گران برگزار شد، در کنار «تورج اصلانی» که تجربه‌های خود را در اختیار هنرجویان قرار داد، «مهران کاشانی » رابطه ادبیات با تصویر را تدریس نمود و در دومین دوره نیز که با موضوع «انعکاس» و با حضور 20 نفر از تجربه‌گران جوان برگزار شد، «بکتاش آبتین» رابطه شعر و تصویر را تدریس نمود و به عنوان مدرس همراه، تورج اصلانی را در برگزاری این کارگاه یاری نمودند. در هر دو دوره سایه و انعکاس نیز، «سهراب نوربخش» در بخش پست پروداکشن به عنوان مدرس همراه، تورج اصلانی را در برگزاری این کارگاه تصویربرداری یاری نمود.
در واقع تورج اصلانی با دعوت از این مدرسین در کارگاه خود، این را مدنظر تجربه‌گران جوان داد که یک مدیر فیلمبرداری بایستی هم در حیطه ادبیات و هم در پست پروداکشن آگاهی و شناخت کافی داشته باشد.
در پایان دومین دوره از مجموعه کارگاه‌های آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال، تجربه‌گران شرکت کننده، آثار خود را در بخش‌های عکس، تصویر برداری و متن به برگزارکنندگان این کارگاه ارائه دادند که پس از بررسی و ارزیابی توسط تورج اصلانی، تجربه‌گران برگزیده بدین گونه معرفی شدند:

بهترین عکس:
از میان نامزدهای بهترین عکس که عبارت بودند از: ضیاء حاتمی، رسول حسن‌زاده، احسان خوشخو، حنیف شعاعی و حامد حسینی، دیپلم افتخار این بخش به احسان خوشخو و حنیف شعاعی و همچنین تندیس تجربه‌گر این بخش به ضیاء حاتمی اهدا شد.

بهترین تصویر برداری:
از میان نامزدهای بهترین تصویر برداری که عبارت بودند از: ضیاء حاتمی، علی گیتی‌نورد و حسن سنچولی،
تندیس تجربه‌گر این بخش به حسن سنچولی اهدا شد.

بهترین متن:
از میان نامزدهای بهترین متن که عبارت بودند از: سارا صفری، حسن سنچولی و مجید یوسف‌زاده، تندیس تجربه‌گر این بخش به مجید یوسف‌زاده اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار