درخشش صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها

خبرگزاری پانا:برنامه سازان، خبرنگاران و محققان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در جریان برگزاری هجدهمین جشنواره ˝˝تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها که به میزبانی تبریز برگزار شد، موفق به کسب عناوین برتر و تقدیری شدند.

کد مطلب: ۲۲۲۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، درکمیسیون خبر و از بین 12 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اثر «رامین مرادی» با عنوان «صدای انقلاب» جایزه بهترین گزارش خبری را از آن خود کرد. همچنین لوح تقدیر جشنواره به «مهدی صادقی موحد» معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به خاطر پوشش خبری مناطق زلزله زده ارسباران اهدا شد ضمن این که اثر «علی حیدری» خبرنگار واحد مرکزی خبر تبریز به خاطر گزارش افتتاح نخستین واحد مسکونی مناطق زلزله زده به عنوان اثر تقدیری شناخته شد.

در کمیسیون صدا نیز از بین 4 اثرارسالی به دبیرخانه جشنواره «یوسف اعظمی» به عنوان گوینده برگزیده در برنامه محفل و «علیرضا مهدوی» به عنوان تهیه کننده در برنامه «زمان سسی» انتخاب و تجلیل شدند.

در کمیسیون موسیقی نیز «مجید راستبد»، «یونس برومند» و «ابوالفضل میرزایی» به ترتیب به عنوان آهنگساز، خواننده و صدابردار برنامه «قهرمانلار اوجاقی» کانال سهند صاحب عنوان برتر شده و مورد تجلیل قرار گرفتند. در همین کمیسیون «مهرداد کرباسی» در برنامه «افتخار منیم کی دی» مشترکا با استان ایلام به عنوان آهنگساز برتر تعیین و تجلیل شد. «ابوالفضل میرزایی» و «مجیدعبدالله زاده» نیز به ترتیب به عنوان صدابردار و شاعر همین برنامه به همراه «وحید اسداللهی» آهنگساز و تنظیم ساز آرایی در برنامه «ساری گلین» به طور مشترک با استان گیلان صاحب عنوان برگزیده کمیسیون موسیقی شده و تجلیل شدند.

در کمیسیون تحقیقات و پژوهش این دوره از جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها نیز از بین 13 اثر ارسالی از آذربایجان شرقی به دبیرخانه جشنواره، 11 اثر به مرحله داوری راه یافت که از بین این آثار، جایزه اول در بخش محتوا به «علی قربانی»، جایزه دوم در بخش تحقیقات منجر به تولید به دکتر «هادی هاشمیان» و جایزه چهارم در بخش تحقیقات منجر به تولید به «ابراهیم حسین زاده» اهداء شد.

دربخش سیما نیز «حمید نیکمندان» تصویربردار نماهنگ «ایلمک» به عنوان تصویربردار برتر، «حسن علیزاده پروین» تهیه کننده مستند دریاچه ارومیه به عنوان تهیه کننده برتر، «مجید حسن زاده» و «مرتضی حسن زاده» تدوینگر سریال «آخیر مهلت» به عنوان تدوینگران برتر جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جشنواره هجدهم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها که از روز ششم خرداد به میزبانی تبریز برگزار می شود، شامگاه پنجشنبه با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار