وزیر آموزش و پرورش از توجه اقتصاددانان و جامعه‌شناسان به آموزش و پرورش تشکر کرد

خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور از اهتمام اقتصاددانان و جامعه‌شناسان کشور به آموزش و پرورش تشکر کرد.

کد مطلب: ۲۲۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور از توجه و اهتمام اقتصاددانان و جامعه‌شناسان کشور به مسائل آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و بر عزم دولت تدبیر و امید بر به‌کارگیری توصیه‌های فرهیختگان کشور در مسیر رشد و تعالی آموزش و پرورش تأکید کرد.
در متن نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس جمهور آمده است: «پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رهنمودهای جناب عالی، نقش آموزش و پرورش در توسعه سرمایه‌ انسانی و گسترش سرمایه‌ اجتماعی نقش بی بدیل و حیاتی است؛ آموزش مقوله‌ای است که مداخله دولت در آن زیربنای توسعه همه جانبه را فراهم می‌آورد و کشورهای متعددی به حضور پررنگ و فعالانه دولت در آموزش اهتمام دارند.
در هفته معلم سال جاری در دولت تدبیر و امید شاهد حرکت زیبایی از اقتصاددانان و جامعه شناسان فرهیخته‌ کشور بودیم؛ 85 نفر از اقتصاددانان و 25 نفر از جامعه‌شناسان مشهور کشور با ارسال نامه به جناب‌عالی و رئیس محترم مجلس شورای اسلامی خواستار همدلی و همراهی دولت و مجلس برای طراحی ساز و کار بودجه‌ای و غیر بودجه‌ای به عنوان سرمایه‌گذاری، افزایش نسبت بودجه آموزش و پرورش از تولید ناخالص ملی، طراحی ساز و کار مناسب برای افزایش انگیزه فرهنگیان و توجه به سازمان‌های مردم نهاد شده‌اند.
این حرکت زیبا شوق و امید را در جامعه‌ فرهنگیان عزیز دو چندان کرده است؛ ضمن تشکر صمیمانه از توجه اندیشمندان کشور به آموزش و پرورش، توصیه‌های ایشان را به کار خواهیم برد و در این زمینه پیشنهادهای اجرایی آموزش و پرورش را ارائه خواهیم داد.
قطعاً دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی نیز زمینه‌ اجرایی شدن اندیشه‌ها را فراهم خواهند آورد».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار