با حضور ۴۰ شرکت کننده و به مدت ۴۰ ساعت؛

کارگاه روش تحقیق و مقاله نویسی در حوزه شیعه شناسی در اراک آغاز شد

خبرگزاری پانا: مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک گفت: کارگاه روش تحقیق و مقاله نویسی در حوزه شیعه شناسی در اراک آغاز شد.

کد مطلب: ۲۲۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

عین القضاتی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این دوره با حضور 40 شرکت کننده منتخب دوره شیعه شناسی و به مدت 40 ساعت در محل اتحادیه انجمن های اسلامی اراک در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: فاطمه قیطرانی از اساتید دانشگاه و پژوهشگران در حوزه شیعه شناسی در این کارگاه اموزشی مباحثی را در این خصوص ارائه خواهد کرد.

مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک اظهار داشت: دوره آموزش شیعه شناسی برای اولین بار در استان مرکزی و در 3 سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصصی برگزار شد.

عین القضاتی بیان کرد: در مرحله مقدماتی این دوره که در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار شد، بیش از 200 نفر شرکت کننده مباحث شیعه شناسی را در محضر اساتیدی همچون آیت ا... شیرازی، دکتر خسروی پناه، دکتر رجبی دوانی و... فرا گرفتند که پس از برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی 53 نفر به دوره تکمیلی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مراحل مقدماتی و تکمیلی هر کدام حدود 7-6 ماه طول کشیده است خاطرنشان کرد: مرحله تکمیلی نیز با ارائه مباحث تخصصی و آموزشی شیعه شناسی و راه یابی 40 نفر به مرحله تخصصی پایان یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار