انفجار شدید کارگاه بسته بندی خشکبار

خبرگزاری پانا: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار شدید در یك كارگاه بسته بندی نمک و خشکبار و مصدومیت سه نفر در این حادثه خبر داد.

کد مطلب: ۲۱۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلال ملکی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع حادثه انفجار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 59، 16 و گروه امداد و نجات 7 را ساعت 7 و 35 دقیقه صبح امروز به محل حادثه درجاده قدیم کرج، بلوار خلیج فارس، بلوار شقایق اعزام كرد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، دریك كارگاه که در زمینه بسته بندی نمک و خشکبار فعالیت می کند انفجار شدیدی رخ داده به طوری که بخشی از کارگاه و قسمت اداری آن تخریب شده بود.در این حادثه تعدادی از کارگران این کارگاه براثر موج انفجاروتاب برداشتن چهارچوب در وپنجره ها و باز نشدن آنها در داخل اتاق ها گرفتار شدند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، همه این افراد شامل 10 مرد را که هیچ گونه آسیبی ندیده بودند به سلامت خارج کردند.

ملکی اظهار داشت: بر اثر این انفجار یک مرد دچار سوختگی شد و همچنین دو زن به علت ترس و وحشت، شوک زده شدند که این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند. این انفجار، آتش سوزی درپی نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار