یک فعال فرهنگی:

ادارات کاغذ باطله هایشان را به زباله دان می دهند اما به کتابفروشی خیر

خبرگزاری پانا: حسین مرادی گفت: هیچ نهاد و ارگان فرهنگی در فارس از طرح ابتکاری تعویض کتاب های کهنه با نو حمایت نمی کند.

کد مطلب: ۲۱۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کتابفروشی دوستان در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: حدود پنج سال است که طرح تعویض کتاب های کهنه و باطله را با نو در شیراز انجام می دهیم اما متاسفانه هیچگونه حمایتی در این راستا صورت نمی گیرد.
این فعال فرهنگی ابراز داشت: هیچ کتابفروشی در شیراز این اقدام ابتکاری را انجام نمی دهد اما ادارات حاضر هستند کاغذ باطله و کتاب های بدون استفاده خود را به زباله دان تحویل بدهند اما به کتابفروشی خیر.
مرادی با بیان اینکه طرح تعویض کتاب های باطله با نو هیچگونه توجیه اقتصادی برای من ندارد و صرفا به دلیل علاقه شخصی اینکار را انجام می دهم، خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار عنوان کتاب با سلیقه های متفاوت و در حوزه های مختلف در کتابفروشی دوستان وجود دارد که علاقمندان می توانند از آن استفاده کنند.
وی ادامه داد: کتاب های مورد استفاده دریافتی را در اختیار سایر علاقمندان قرار می دهیم و کتاب های بدون استفاده را برای تبدیل به خمیر انتقال می دهیم.
این فعال فرهنگی همچینن گفت: کتاب هایی را که مردم به ما تحویل می دهند با حضور کارشناسان خبره در این حوزه کارشناسی می شود تا مراجعه کنندگان ضرر نکنند.
وی در ادامه خواستار همکاری نهادهای فرهنگی در راستای حمایت از این طرح شد و از رسانه ها نیز خواست از اقدام ابتکاری که برای نخستین بار در شیراز محقق می شود؛ حمایت کنند.
گفتنی است کتابفروشی دوستان در شیراز خیابان پارامونت واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار