پاسداشت روز جهانی ارتباطات در مرکز فرهنگ و هنر کرمانشاه

مراسم روز جهانی ارتباطات با برگزاری میزگرد علمی ˝شبکه های اجتماعی، فرصت ها و تهدیدها˝ در مرکز فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارشخبرگزاری پانا؛ بهرام فاضلی زاد رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی ارتباطات توسط انجمن علمی روابط عمومی این مرکز، اظهار داشت: این مراسم با شکوه هرچه تمام تر و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان مرکز و کارکنان روابط عمومی ادارات کل استان در سالن استاد شهرام ناظری کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: برگزاری میزگرد علمی- تخصصی با عنوان "شبکه های اجتماعی، فرصت ها و تهدیدها" با حضور دکتر دانش نیا، دکتر بسامی، دکتر نجفی و خانم مطیعی از اساتید برجسته علوم ارتباطات، جامعه شناسی، علوم سیاسی و روانشناسی از بخش های اصلی این مراسم بود.
فاضلی زاد، گفت: اجرای موسیقی و تک نوازی پیانو و همچنین اجرای تئاتر «سه کهکشان ارتباطی» با محوریت طنز توسط دانشجویان این مرکز از دیگر برنامه های مراسم روز جهانی ارتباطات در کرمانشاه بود.
رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه با اشاره به برگزاری همزمان جشن روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و اختتامیه سومین هفته فرهنگ رضوی در استان، یادآور شد:در این مراسم از برگزیدگان روز ملی خلیج فارس و فرهنگ رضوی نیز تقدیر شد.
گفتنی است، در حاشیه مراسم روز جهانی ارتباطات نمایشگاه مسابقه طراحی پوستر نیز با موضوع «روز جهانی ارتباطات» برگزار شد و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار