آتش کارخانه تولید یخچال و بخاری را در نیشابور به کام خود کشید

خبرگزاری پانا : یک کار خانه ی تولید یخچال و بخاری در نیشابور دچار آتش سوزی گسترده شد.

کد مطلب: ۲۱۸۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان اتش نشانی و ایمنی نیشابور، با اعلام این آتش سوزی به سامانه 125 آتش نشانی نیشابور 5تیم از 5 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند. آتش در سالن خط تولید اصلی و از قسمت جنوبی سالن شروع شده بود با وجود کارتن ها و مواد قابل اشتعال فراوان به سرعت گسترش یافته و به سمت شمال سالن به سرعت شروع به پیشروی کرده بود.
آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با دو نازل از دوسمت شمالی سالن ابتدا جلو پیشروی آتش را گرفته و سپس اقدام به خاموش کردن آتش نمودند . انفجار کپسول های محتوی گاز فرئون و کپسول های گاز مایع موجب گسترش بیشتر آتش سوزی شده بود و شدت حرارت نیز باعث فرو ریختن قسمتی از سقف جنوبی سوله شده بود . وجود کوره و منبع گازوئیل در آن قسمت و قرار گرفتن شعله های آتش در زیر ورقهای فلزی و ایرانیت های سقف کار اطفا را بسیار مشکل ساخت.
فرماندهی عملیات پس از بررسی موقعیت دستور سوراخ نمودن قسمتی از دیوار را داده و سرانجام آتش نشانان توانستند آتش را مهار نمایند . پس از آن عملیات جدا سازی و لکه گیری با همکاری کارگران شرکت انجام شد.
در این آتش سوزی علاوه بر سالن خط تولید دو انبار کارتن مجاور نیز در آتش سوخت.
گفتنی است که در لحظات اولیه این آتش سوزی مدیر عامل سازمان در محل حضور یافته و از نزدیک فرماندهی عملیات را بر عهده گرفت.میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار