فرماندار ویژه طبس

طبس را به دور از تهمت و غیبت و تخریب در کنارهم می سازیم/ مسوولان نقدپذیر باشند

خبرگزاری پانا :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه طبس گفت: خبرنگار یک عنصر فرهنگی است و رسالت سنگین اهل قلم را به دوش می کشد.

کد مطلب: ۲۱۷۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛سید جلال هاشمی اهل قلم را معلم جامعه و انسان ساز برشمرد و افزود: اصحاب رسانه به دور از ریا، فریب، دروغ، تهمت و غیبت باید فضای صداقت را در جامعه تبیین نمایند.

وی تصریح کرد: ایجاد فضاهای مچ‌گیری کار یک رسانه ای که جایگاه والای فرهنگی دارد نیست و باید اهل قلم رفتارشان انسان ساز باشد و موجب نشاط جامعه گردد و مسئولیت‌پذیری را در جامعه القا کند و باعث تشویق کسانی شوند که مسئولیت‌پذیرند تا رشد جامعه رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در طبس از همه مسوولان شهرستان خواست تا نقدپذیر باشند و گفت: نقد منصفانه یک داروی تلخ است که با شیرینی به کام جامعه ریخته می شود و مدیران باید پاسخگوی رسانه باشند و البته رسانه نیز موظف است حوزه ادب را رعایت کند.

هاشمی تاکید کرد: اصحاب رسانه بستر اختلاف سیاسی را برچینند تا توسعه شهرستان طبس رقم بخورد و البته بنده نیز بعنوان سرتیم دولت در شهرستان طبس اجازه تندروی را به هیچ حزب و گروهی نخواهم داد تا بار امانت دولت تدبیر و امید را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری درست به مقصد توسعه و آبادانی برسانم.

فرماندار ویژه طبس افزود: شهر طبس در شأن مردم متین و مودب و مومن آن نیست و باید این شهرستان را به دور از تهمت و غیبت و تخریب در کنارهم بسازیم و تمام ظرفیت های موجود بدون خط بندی سیاسی البته با التزام به ولایت فقیه استفاده کنیم.

سید جلال هاشمی خود را مبرا از هرگونه حزب گرایی و جناح بندی سیاسی دانست و گفت: مدیران باید سعهٔ صدر داشته باشند و کرامت و احترام خبرنگاران را حفظ کنند و ظرفیت نقدپذیری خودشان را بالا ببرند و من نیز تا جایی که بتوانم نقدپذیر خواهم بود.

این مقام مسوول تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی خودم را به جریانات تند سنجاق نخواهم کرد و در مقابل افراط گرایی خواهم ایستاد و برای توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های عمران، آبادانی و اشتغال و سایر حوزه‌ها از اهرم های تاثیر گذار همچون امام جمعه، نماینده مردم در مجلس کمک خواهم گرفت و مردم را نیز برای این منظور به همدلی دعوت می کنم.

خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ها در نشست صمیمی خود با مهندس سیدجلال هاشمی که محمد نصیری بخشدار مرکزی طبس، "مریم پوریامنش" مسوول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس نیز حضور داشتند به بیان مشکلات حوزه کاری خود و شهرستان پرداختند.

حجت الاسلام دکتر محمدجواد زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس نیز در ادامه جلسه پیرامون اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی ها و خبرنگاران سخنانی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار