بیماران فقط 10 درصد هزینه درمانی خود را پرداخت می‌کنند

خبرگزاری پانا : رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شوند فقط 10 درصد از هزینه درمانی خود را پرداخت می‌کنند.

کد مطلب: ۲۱۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، دکتر فرهاد عباسی رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس افزود: به دنبال سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طرح جامعی در خصوص بهبود کیفیت خدمات رسانی به بیماران تهیه و تنظیم کرد و به تمام بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت ارسال شده که از 15 اردیبهشت در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر این طرح آغاز شده است.
متخصص عفونی و طب گرمسیری اضافه کرد: در صورت بستری شدن در بیمارستان تمامی خدمات تشخیصی، درمانی، آزمایشگاهی، رادیولوژی وکلیه خدماتی که در حین بستری دریافت می‌کنند در هنگام ترخیص فقط 10 درصد هزینه را پرداخت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بیمارانی که از بیمه خدمات درمانی روستایی با سیستم ارجاع در بیمارستان بستری می‌شوند فقط 5 درصد هزینه ها را پرداخت می‌نمایند.
رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهار داشت: بسته های دیگری نیز برای حمایت از پزشکان که در مناطق محروم مشغول به خدمت رسانی هستند، برای ماندگاری بیشتر آنها و افزایش کیفیت و کمیت کار آنها و در نهایت رسیدگی بیشتر به بیماران در نظر گرفته شده است.
دکترعباسی اضافه کرد: تمامی وسایل مصرفی کاشتنی بیماران مانند لنز و وسایل ارتوپدی نیز توسط بیمارستان تهیه می‌شود و کلیه خدمات آزمایشگاهی، سی. تی. اسکن و سونوگرافی بر عهده بیمارستان می‌باشد که بیمار فقط 10 درصد از کل هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.
این مقام مسؤول بیان داشت: برای ترویج فرهنگ زایمان طبیعی انجام این خدمت در بیمارستان شهدای خلیج فارس کاملاً رایگان است.
وی خاطرنشان کرد: بیمارانی که فاقد دفترچه بیمه هستند و به بیمارستان مراجعه می‌کنند هماهنگی‌های که با سازمان‌های بیمه گر ،بیمه سلامت ایرانیان انجام می‌شود و بیمار بر روی تخت بیمارستان بیمه می‌شود و از خدمات بهره مند می‌گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار