مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

31 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد اردبیل هستند

خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: در استان 31 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند و به بیش از 63 هزار نفر خدمات‌رسانی می‌‌شود

کد مطلب: ۲۱۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهروز زلالی در همایش روز مددکار در اردببیل گفت: بزرگترین مددکار عالم حضرت علی (ع) است و ماهم باید با الگو قرار دادن مولای خود سعی کنیم که در مددرسانی و یاری مستضعفان کوشا و موفق باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت و توانمند‌سازی خانوار رویکرد اصلی کمیته امداد است، افزود: مجموعه کمیته امداد بیشتر از سایر دستگاه‌ها بر خود وظیفه می‌داند که فرمایشات مقام معظم رهبری را با همت بالا و انگیزه الهی جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تشکر از تمام اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان استانی که به کمیته امداد کمک‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که این کمک‌ها همچنان ادامه داشته باشند.

زلالی یادآور شد: صف مقدم مقابله با نیازمندی و فقر کمیته امداد و بهزیستی است و از تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند در این زمینه موثر باشند انتظار می‌رود که کمیته امداد را یاری کنند.

وی ادامه داد: امسال دوره بازآموزی مددکاران اجتماعی را در دستور کار قرار دادیم و سعی خواهیم کرد نیازهای جامعه را با دانش بهتر و مطابق با نیاز روز خانواده بشناسیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تاکید کرد: کارگاه‌های علمی و آموزشی برای مددکاران پیش‌بینی شده و به امید خدا باید بتوانیم وظیفه خود را در بحث خدمات‌رسانی به مردم نیازمند به نحو احسن انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در سطح استان اردبیل بیش از 31 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که به بیش از 63 هزار نفر خدمات‌رسانی می‌‌شود.

زلالی در پایان سخنان خود گفت: 14 هزار و 500 خانوار در سال 92 به صورت موردی به کمیته امداد برای رفع مشکلات خود مراجعه کرده‌اند و همکاران ما به صورت تخصصی به آنها ارائه خدمات کرده‌اند و از خدمات غیر مستمر این نهاد بهره‌مند شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار