همزمان با هفته معلم صورت گرفت؛

تجلیل از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: در آخرین روز از گرامیداشت هفته معلم از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش بابلسر در کانون فرهنگی و تربیتی فجر بابلسر تجلیل شد.

کد مطلب: ۲۱۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، در آخرین روز از گرامیداشت هفته معلم مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی بابلسر با حضور ولی الله نعمتی مدیر آموزش و پرورش بابلسر ،احمدی کارشناس حقوقی اداره کل آموزش و پرورش مازندران،میررمضانی بخشدار مرکزی بابلسر،پورداداش خیرین مدرسه ساز ، نصرالهی بنیاد شهید شهرستان بابلسر، پورباقر مسئول هلال احمر بابلسر و کارکنان اداری آموزش و پرورش بابلسر در کانون فرهنگی و تربیتی فجر بابلسر برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش بابلسر در سخنانی اظهارداشت:جایگاه آموزش وپرورش جایگاه اخلاق وتکریم می باشدومهمترین میراث شماعزیزان بازنشسته اخلاق است و بنده و زیرمجموعه آموزش وپرورش باید قدرشناس این میراث بزرگ باشیم.

نعمتی در مورد مطالبات بازنشستگان گفت :طبق بخشنامه ارسالی از سازمان 70 درصد از مطالبات بازنشستگان به حساب انان واریز شده که بخشی دیگر مطالبات در اینده برای پرداخت خواهد شد .

وی همچنین ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای این عزیزان افتخار خدمت به جامعه را بالاترین هدیه خداوند دانست و گفت: این عزیزان بهترین اوقات جوانی را طی3 دهه از زندگی خود صرف خدمت به مردم نمودند و اینك ما موظف هستیم در حد بضاعت خود از آنان تقدیر و جایگاه ویژه آنها را همواره محترم شماریم.

در این مراسم که با شعرخوانی باباجانزاده شاعر فرهنگی آموزش و پرورش بابلسر همراه بود، که با اجرای ترانه در وصف معلم ، این روز را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم نیز بابازده از بازیگر صدا وسیمای استان مازندران به اجرای ترانه سنتی مازندرانی پرداختند.

در حاشیه این مراسم محمد میرقربانی و فاطمه عرب مقدم از معلمان بازنشسته با بیان خاطرات از دوران خدمت ،فضایی صمیمی و سرشار از دوستی و ارادت ایجاد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار