سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور

همراهی و همکاری پزشکان با نظام سلامت جامعه مهمترین رکن موفقیت است

خبرگزاری پانا : سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جمع پزشکان متخصص شهرستان نیشابور با بیان این مطلب و با ذکر حدیث العلم علمان علم ادیان و علم ابدان گفت: دو علم در دنیا از سایر علوم مهمتر است و آن علم بدنها و علم دین است.

کد مطلب: ۲۱۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن عظیمی نژاد افزود: شاخص مهم انجام فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی، افتصادی و... سالم بودن انسانها است، اگر مردم در سلامت نباشند نمی توانند با انجام وظایف خود عمل کنند حتی به وظایف دینی و شرعی خود.

وی بیان کرد: کسانی که برای سلامت مردم تلاش و فعالیت می کنند جایگاه ویژه ای نزد خداوند عالم دارند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی باید در تصمیم های کلان کشور نقش خود را ایفا کند و یکی از مصادیق کمک در تصمیم های کلان کشوری همکاری و همراهی در تحقق تحول نظام سلامت کشور است.

دکتر عظیمی نژاد گفت: در برنامه تحول نظام سلامت بیمار بستری در بیمارستانهای وابسته وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی فقط باید10% هزینه ها را پرداخت نمایند.

وی اظهار کرد: این هزینه ها شامل هتلینگ( هزینه اتاق) دارو، تجهیزات پزشکی، ملزومات مورد نیاز بیمار بستری و... خواهد بود و از تاریخ 15 اردیبهشت ماه جاری بیمار به هیچ عنوان برای تهیه دارو،تجهیزات پزشکی و... به خارج از بیمارستان ارجاع داده نخواهد شد و تمام این امور در داخل بیمارستان تهیه و در اختیار بیمار قرار می گیرد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: ما با همدلی و همفکری می توانیم جهانی فکر کنیم و محلی و منطقه ای عمل نماییم و باید نیشابور را به قطب توریست درمانی منطقه تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار