رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ منصوب شد

خبرگزاری پانا : طی حکمی از سوی اصغر حصیری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، عباس امید به سمت رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ منصوب شد

کد مطلب: ۲۱۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این حکم آمده است : با سـلام و احترام برادر ارجمند جناب آقای عباس امید:
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در نهاد آموزش و پرورش و با توجه به موافقت وزارت متبوع به عنوان « رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار پست سازمانی شماره 66-1/1- 306»منصوب می­شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه حضرت احدیت و به کار بستن توانمندی ها و قابلیت های خود در این عرصه و بهره گیری از مشارکت و همدلی صاحب نظران و علاقه مندان به این حوزه، به ویژه فرهنگیان گرانقدر، کارشناسان، مدیران و بخش های مرتبط در تحقق اهداف آموزش و پرورش موفق و سربلند بوده و در زمینه ی موارد تعیین شده زیر، نهایت همت خود را بکار ببندید:
1- تعامل مؤثر و اثر بخش با فرهنگیان شاغل در این دوره در راستای ایجاد انگیزه و توانمندی هرچه بیشتر آنان و تحقق اهداف گسترده و مهم مجموعه­ی دوره ابتدایی.
2- ارتقاء کیفیت فعالیت آموزش و پرورش در همه ابعاد برای نیل در اهداف تهذیب، تحصیل و ورزش در نوجوانان و جوانان.
3- توسعه متوازن بخش های مختلف استان مبنی بر یافته های پژوهشی با توجه به ظرفیت ها و نیازهای اجتماعی و آینده دانش آموزان.
4- ارتقاء جایگاه علمی آموزشی دانش آموزان در عرصه های بالندگی و شکوفایی با جلب مشارکت مؤثر اولیاء محترم آنان.
5- ارتباط مستمر و مؤثر با سازمان ها و نهادهای مرتبط استانی و کشوری به منظور بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود و اهتمام در رسیدن به وضعیت مطلوب.
6- شناسایی مداوم فرصت ها، موفقیت ها، محدودیت ها و نیازهای اساسی و تعیین راهکارهای اجرایی متناسب با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.
موفقیت شما را در انجام این مسؤولیت مهم و سرنوشت ساز به منظور دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال مسألت می نمایم.
اصغر حصیری
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار