تقدیم نمایش «دن کامیلو» به محمد رضا لطفی

خبرگزاری پانا: گروه اجرایی نمایش « دن کامیلو» در ششمین روز از اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی از مقام هنری زنده یاد محمدرضا لطفی استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۲۱۲۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ گروه اجرایی نمایش « دن کامیلو» در ششمین روز از اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی از مقام هنری زنده یاد محمدرضا لطفی استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی تقدیر کرد.

سیامک صفری یکی از بازیگران این اثر نمایشی بعد از پایان اجرای نمایش دن کامیلو خطاب به تماشاگران حاضر در تالار اصلی گفت: امان از پیامک‌های ناگواری که در برخی از روزهای زندگی ما آدم‌ها به تلفن‌های همراهشان ارسال می‌شود و حامل پیام بدی هستند. حامل پیام درگذشت یکی از انسان‌های روی زمین و امروز یکی از همین روزهای تلخ ما بود که همه اهالی هنر را ناراحت و اندوهگین کرد.

وی ادامه داد: خبر درگذشت استاد محمدرضا لطفی از مفاخر موسیقی کشورمان حتی اهالی تئاتر را نیز اندوهگین کرده است چرا که این استاد مسلم موسیقی سنتی ما در طول دوران حیات خود شاگردان زیادی را تقدیم هنر این سرزمین کرد. هنرمندی که به طور حتم برای جامعه موسیقی ضایعه‌ای بزرگ و سختی است .

بازیگر نقش «دن کامیلو» در بخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد:به نمایندگی از گروه اجرایی نمایش «دن کامیلو» ضمن ابراز تاسف از درگذشت استاد محمدرضا لطفی اجرای امشب خود را به این هنرمند شایسته موسیقی ایرانی تقدیم می‌کنیم و امیدوارم یاد و خاطره این هنرمند نام آور موسیقی ایرانی همیشه در ذهن ما باقی بماند.

زنده‌یاد محمدرضا لطفی از نوازندگان موسیقی ایرانی بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار