علی دایی و محمدرضا شریفی‌نیا مهمانان ویژه فرمانداری کرج

خبرگزاری پانا:علی دایی آقای گل جهان و سرمربی تیم فوتبال پرطرفدار پرسپولیس تهران و محمدرضا شریفی‌نیا از هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر امروز میهمان ویژه فرمانداری کرج بودند.

کد مطلب: ۲۱۱۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛طی هفته‌های اخیر نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف با هدف مشارکت در توسعه همه جانبه و پایدار مرکز استان البرز به کرج آمده و دیدارهایی را با مسئولان ارشد و مدیریت عالی این شهرستان داشتند.

از جمله این افراد که میهمان ویژه فرمانداری کرج بودند، می‌توان به علی دایی آقای گل جهان و شناخته‌ شده‌ترین ورزشکار ایرانی در کشورهای مختلف که هم اکنون هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا را بر عهده دارد، اشاره کرد.

همچنین امروز فرمانداری کرج میزبان محمدرضا شریفی‌نیا از هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر بود.
وی در کارنامه هنری خود آثار فاخر و ارزشمندی دارد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در دیدارهای جداگانه با علی دایی و محمدرضا شریفی‌نیا طی سخنانی اظهار داشت: جوانان استان البرز به ویژه کلانشهر کرج دارای استعدادها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های متعددی هستند که دولت تدبیر و امید با شناخت صحیح و دقیق این توانمندی‌ها طرح‌های ویژه‌ای را برای ایجاد بسترهای مناسب در دستور کار دارد.

ایرانی تصریح کرد: جوانان ما با وجود امکانات محدودی که داشتند، پله‌های ترقی را به واسطه عزم و اراده محکم خود یک به یک طی کرده و امروز افتخار می‌کنیم که جوانانی چون علی دایی در جهان شناخته شده هستند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی مانند این ورزشکار محبوب، پس از آنکه سال‌ها در بهترین تیم‌های اروپایی حضور داشته و با علم روز فوتبال آشنا شدند، علیرغم پیشنهادهای بسیاری که خارجی‌ها دارند و با وجود محدودیت منابع و امکانات، به ایران بازگشته و خالصانه دانش و تجربه خود را در اختیار نسل جوان قرار می‌دهند.

فرماندار کرج تاکید کرد: اگر ما نتوانیم از توان و دانش و تجربیات گران‌بهای آنها استفاده کنیم، به طور قطع ضررهای زیادی را متحمل می‌شویم.
ایرانی همچنین به تلاش‌های محمدرضا شریفی‌نیا در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: آقای شریفی‌نیا از جمله هنرمندانی هستند که همواره بر آموزش نسل جوان تاکید داشته و جوانان بسیاری را به عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر کشور معرفی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تحقق شعار امسال که از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تعیین شده، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های کشور است، گفت: بخش مهمی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای سال 93، پیرو فرمایشات رهبری معظم انقلاب به حوزه فرهنگ اختصاص دارد.

فرماندار کرج تاکید کرد: فرهنگ یک حوزه بسیار گسترده و متنوع است که اگر در تدوین برنامه‌ها از نظرات کارشناسان استفاده نکرده و اجرای آنها را هم بر عهده افراد خبره نگذاریم، موفقیت زیادی حاصل نخواهد شد.

ایرانی ادامه داد: بنابراین فرمانداری کرج در تلاش است تا بسترهای مناسب برای فعالیت محققان، پژوهشگران، فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران را فراهم کرده و خوشبختانه بخش مهمی از این هدف نیز محقق شده است.

وی با تقدیر از علی دایی و محمدرضا شریفی نیا گفت: حضور چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی در کرج، نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه البرز و مرکز این استان راه صحیحی را طی کرده و کارشناسان این حوزه‌ها آن را تایید می‌کنند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: مدیریت ارشد کرج آمادگی کامل دارد تا بستر مناسب برای فعالیت فرهنگیان،‌ هنرمندان، نخبگان، دانشگاهیان، ورزشکاران را فراهم کرده و از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

لازم به توضیح است، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سال‌ها هدایت تیم فوتبال سایپای البرز را بر عهده داشت، نیز در این جلسه تاکید کرد که علاقه بسیاری به مردم کرج داشته و حضور در این منطقه برای وی یادآور خاطرات خوش بسیاری است.

وی تاکید کرد: در مدت حضور در کرج، همواره مردم این منطقه از من حمایت کرده و امروز آمادگی کامل دارم تا در طرح‌های ورزشی ویژه جوانان و نوجوانان و سنین پایه همکاری داشته باشم.

محمدرضا شریفی‌نیا نیز در دیداری که با فرماندار کرج داشت، آمادگی خود را برای همکاری با مدیریت فرهنگی و هنری مرکز استان البرز اعلام کرد.

در این جلسات چندین طرح مهم در حوزه‌های مختلف به بحث و بررسی گذاشته شد و علی دایی و محمدرضا شریفی نیا به طور جداگانه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی خود را درباره هر یک از آنها اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار