نظم و انضباط درون هر سازمان و اداره تضمین کننده سلامت اداری است

خبرگزاری پانا : بمنظور بررسی وضعیت ورود و خروج و مرخصی کارکنان زندانهای استان جلسه ای با حضور حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانهای استان، سیداسماعیل موسوی معاون اداره کل، روسای زندانها و دوایرداخلی اداره کل در محل سالن جلسات برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر این جلسه که 3ساعت به طول انجامید ابتدا موسوی معاون اداره کل گزارشی از وضعیت امور اداری و مالی و منابع انسانی در سال گذشته و سال جاری مواردی را مطرح کرد .

ایشان گفت: اگر ما مدیران به حضور بموقع در محل کار و نظم و انضباط کاری و اداری را درست رعایت کنیم افراد زیرمجموعه بطبع رعایت خواهند نمود؛ این قانون مدیریت است بنابراین رئیس هر مجموعه در هر اداره و یا شرکتی که باشد باید خود ملزم به رعایت نظم و انضباط و قانون مداری باشد تا افراد زیردست نیز رعایت نمایند.
وی افزود: تاخیر در ورود و تعجیل در خروج یک بی نظمی اداری است و باید در هرجا که باشد جمع شود.
در ادامه حیدری مدیرکل زندانهای استان گفت: نظم و انضباط جهت ورود و خروج پرسنل یک امر ضروری است بنابراین باید سعی شود که در تمام واحدها نظم و انضباط، قانون مداری و قانون مندی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ورود و خروج پرسنل تحت کنترل شدید امور اداری باشد که الحمدالله این اتفاق در اداره کل و زندانهای تابعه صورت گرفته است ولی در سالی که نیاز به مدیریت جهادی در حوزه های فرهنگی و اداری و مالی می باشد انتظار ما بیش از این است چرا که نظم و انظباط درون هر سازمان و اداره تضمین کننده سلامت اداری است.
حیدری همچنان تاکید نمود: هیچگونه عذری در خصوص بی نظمی در مورد ورود و خروج پرسنل از هیچ کس قابل پذیرش نیست.
حیدری همچنان به نظارت مستقیم مسئولان واحدها و دوایر داخلی اداره کل و روسای زندانها خواست تا در مرخصی استحقاقی و استعلاجی پرسنل نظارت و دقت بیشتری داشته باشند تا خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود.
در ادامه زارعی رئیس اداره عمومی و اسماعیلی مسئول کارگزینی و امور اداری و روسای زندانها و دوایرداخلی نقطه نظرات خود را مطرح نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار