عضو اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با پانا:

ادامه رکود در معاملات خودرو/ثبات اقتصادی رونق بازارها را به دنبال دارد

خبرگزاری پانا : عضو اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه رکود در معاملات خودرو ادامه دارد ، گفت : تثبیت نرخ کالاها و ایجاد شرایط با ثبات اقتصادی از مهمترین عواملی است که می تواند در بازگشت رونق به تمامی بازارها موثرباشد و مناسب تر آن است که به گونه ای عمل شود که نتایج دست یافتنی هرچه زودتر برای فعالان اقتصادی مشخص شود.

کد مطلب: ۲۱۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

امیر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا تصریح کرد: کلید رونق بازارها تثبیت قیمت کالاها و تنظیم درست بازاراست تا بتواند ضمن ایجاد پیش بینی شرایطی شفاف در اقتصاد منجر به رونق بازارها شود.


وی تاکید کرد: هرگونه تغییررویکرد سیاسی یا اقتصادی می تواند درسمت دهی به اقتصاد موثرباشد و مردم بیش از چندین ماه است که به دلیل انتظارات شکل گرفته برای کاهش قیمت ها به طورجدی در سرمایه گذاری اقدام نمی کنند و در این میان سهم بازارهایی مانند مسکن، زمین، سکه ، طلا و خودرو نسبت به سایربازارها کمتراست.


یوسفی خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت کارخانه و بازار همچنان باقی است و میزان تولید خودرو نیز در شرکت های خودروسازی افزایش نیافته است.


عضو اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: ادامه روند موجود به معنای رکود معاملات خودرو و عدم افزایش یا عدم کاهش قیمت خواهد بود.
یوسفی با بیان اینکه باید میان تولید، عرضه و مصرف تناسب منطقی وجودداشته باشدخاطرنشان کرد: آمار معاملات خودرو هیچ تغییری نداشته و به نظر نمی رسد این بازار از رکود موجود خارج شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار