معاون اول رئیس جمهور از تاسیسات بندری بوشهر‌ بازدید کرد

خبرگزاری پانا : معاون اول رئیس جمهور از بخش‌‎های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۱۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، جهانگیری همچنین از نزدیک در جریان روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر و امور‌ گمرکی قرار گرفت .

معاون اول رئیس جمهور در این بازدیدها، بندر را فرصت مناسبی برای توسعه استان بوشهر ذکر کرد و بر توسعه بندر بوشهر و افزایش مبادلات تجاری تاکید کرد .

مدیرکل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر نیز گفت: با همت مسئولان در سال‌های اخیر بندر بوشهر توسعه خوبی داشته و ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر افزایش یافته است .

محمد راستاد افزود: ارتقاء دانش و توانمندی نیروی انسانی و ارائه ساختاری کارا و اثربخش برای همکاری و هماهنگی در تمام بخش‌ها، تلاش در جهت جذب سرمایه بخش غیر دولتی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی به‌منظور حفاظت از محیط زیست و بهینه‌سازی مصرف منابع از رئوس کلی فعالیت بندر بوشهر است .

وی بیان داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه کننده خدمات دریایی و بندری، رضایت مشتریان و طرف‌های ذینفع را از طریق ارتقاء کیفیت، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، به حداقل رساندن ریسک‌های ایمنی و بهداشت کارکنان و رعایت تمام قوانین و الزامات حاکم بر خدمات خود، به عنوان اهداف برتر برگزیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار