توسعه میادین مشترک نفت و گاز اولویت دولت است

خبرگزاری پانا : معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه میادین مشترک نفت و گاز اولویت دولت است.

کد مطلب: ۲۱۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اسحاق جهانگیری در نشست مشترک با پیمانکاران و مجریان طرح‌های پارس جنوبی اظهار داشت: نفت و گاز در واقع کانون اصلی توسعه است و برای توسعه میادین مشترک برنامه‌های مهمی داریم.

وی افزود: اطمینان می‌دهیم که دولت آنچه در توان داشته باشد در راستای حل مشکلات و موانع موجود پیش روی نفت و گاز به کار گیرد و هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به پیمانکاران پارس جنوبی کم‌توجهی شده و اگر به مجریان و پیمانکاران توجه نکنیم دچار مشکلات و معضلات فراوانی می‌شویم.

جهانگیری تصریح کرد: یکی از موضاعت مهمی که مردم از دولت انتظار دارند مسئله میادین مشترک نفت و گاز است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: وزیر نفت طرح‌های بسیار خوبی برای توسعه پارس جنوبی ارائه کرده و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها به موفقیت لازم برسیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: کسی که در توسعه میادین مشترک کوتاهی کند مسئول است و در برابر خداوند و مردم باید پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست وزیر نفت نیز بر لزوم حمایت از پیمانکاران و مجریان طرح‌ها و پروژه‌های پارس جنوبی تاکید کرد.

مجریان و پیمانکاران پارس جنوبی نیز در این نشست مشکلات و موانع کاری خود را برای معاون اول رئیس جمهور و مدسران ارشد صنعت نفت تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار