بهنام صفوی در گفت و گو با پانا:

نبود قانون کپی رایت، آرامشم را به هم زد

خبرگزاری پانا: بهنام صفوی خواننده جوان پاپ کشور با اشاره به این مطلب که آلبوم آرامش یک روز قبل از پخش در بازار موسیقی تهران برای دانلود در اینترنت قرار گرفته بود، گفت: نداشتن قاون کپی رایت باعث شد آلبوم آرامش من ضربه شدیدی بخورد.

کد مطلب: ۲۰۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بهنام صفوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به این مطلب که آلبوم جدیدم سال آینده به باز موسیقی می آید، گفت: تا کنون تنها سه ترانه در آلبوم جدیدم قطعی شده است اما باید منتظر ماند دید احتمال دارد در دقیقه 90 قطعاتی جایگزین این ترانه ها شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را می کنم که آلبوم جدیدم را در سال 92 منتشر کنم، البته اگر مشکل ناخواسته ای در راه انتشار این آلبوم بوجود نیاید.

این خواننده در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که نبود قانون کپی رایت ضربه شدیدی به موسیقی کشور زده است، افزود: متاسفانه نداشتن قانون کپی رایت خیلی به موسیقی کشور آسیب می رساند؛ آلبوم آرامش من در حالیکه هنوز در بازار موسیقی تهران منتشر نشده بود، دانلود آن در اینترنت قرار گرفته بود که مشکلات بسیاری را برای من بوجود آورد.

صفوی یادآور شد: علت این اتفاق این بود که آلبوم روز قبل از انتشار در شهرستان پخش شده بود و دوستان در همان روز آلبوم را روی سایتهای خود گذاشتند.

این خواننده در پایان سخنان خود درباره شباهت صدای خود به رضا صادقی گفت: سبک کاری من تفاوت بسیاری با رضا صادقی دارد، اما صدای من شباهت خاصی به او دارد، البته من سعی کردم به تدریج سبک کارم را نشان دهم که این اتفاق در آلبوم آرامش دیده می شود و مخاطب موسیقی من با رضا صادقی متفاوت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار