با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل انجام گرف

تشکیل کارگروه تخصصی طرح سوادآموزی اولیاء بیسواد دانش آموزان در منطقه هیر

خبرگزاری پانا: کارگروه تخصصی طرح سوادآموزی اولیاء بیسواد دانش آموزان منطقه هیر با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن جلسه اداره آموزش و پرورش منطقه هیر تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۰۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، معاون سواد آموزی مدیرکل ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش منطقه هیر به جهت ایجاد بستر و فرصت مناسب، تشکیل این جلسه را گام مهم در جهت تنویر افکار، تبین و توجیه بخشنامه ها و شیوه نامه های مربوط به سواد آموزی عنوان کرد.

دیوان اکبری فر از از اجرای جشنواره تجلیل از دستگاه های برتر اجرایی در امر سواد آموزی در سوم اردیبهشت ماه خبر داد و از کلیه مدیران خواست تا با قدرت و قوت پیگیر مسائل سوادآموزی منطقه باشند که موفقیت در این امر خطیر با توجه ویژه و اهمیت دادن به مقوله سوادآموزی حاصل خواهد شد.
محمد شعاعی کارشناس مسئول سواد آموزی استان نیز به تشریح شیوه نامه های مربوط به طرح با سواد کردن اولیای بیسواد پرداخت.
انوش جعفری خانقاه رییس اداره آموزش و پرورش هیر نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک مناسبت ها، به عزم مدیران منطقه در زمینه کیفیت بخشی کلاس های سواد آموزی اشاره و گزارش جامعی از برنامه های مدیران منطقه جهت فعال نمودن امر مقدس سواد آموزی ارایه داد.
گفتنی است: این کارگروه با حضور کلیه مدیران مدارس مستقل و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه در سالن جلسه اداره آموزش و پرورش منطقه هیر برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار