معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران :

هیأت های عزاداری دانش آموزی مازندران در روز ششم ماه محرم دسته های عزاداری بر پا خواهند كرد

خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت : هیأت های عزاداری دانش آموزی مازندران در روز ششم ماه محرم دسته های عزاداری بر پا خواهند كرد.

کد مطلب: ۲۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ حسین كمالی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در جمع كارشناسان امور قرآنی و نماز وعترت شهرستان ها و مناطق در شهرستان رامسر با معرفی خانواده های فرهنگی به عنوان یك الگوی كامل و نقش آفرین در جامعه افزود: در جنگ نرم كه امروز با آن مواجه هستیم دشمن خصلت های نیك دینی و اخلاقی ما را مورد هدف قرار داده است و ما فرهنگیان به عنوان سفیران تعلیم و تربیت در جامعه وظیفه ی بسیار مهمی در مقابله با این تهاجمات بر عهده داریم.

كمالی با اشاره به اینكه فرهنگیان محترم جهت اصلاح فرهنگ سازی دینی از خانواده های خود شروع كنند ، توجه هر چه بیشتر به تربیت ریشه ای و ایجاد باور در فرزندان خود را از نكات كلیدی تربیت سالم دانستند.

وی با بیان این كه امسال در ششمین روز ماه محرم دانش آموزان مازندرانی دسته های عزاداری را برپا خواهند كرد اظهار داشت: باید در قیام امام حسین(ع) بیشتر مطالعه كنیم تا بتوانیم در حد امكان ادامه دهنده راه ایشان و یاران آن بزرگوار باشیم.

کمالی تصریح كرد : باید فرهنگ عاشورا و علت های اصلی قیام حضرت اباعبدالله برای نسل دانش آموز بخوبی تبیین شود.

وی نیز امر به معروف و نهی از منكر را شعار محوری قیام امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان كرد كه این شعار یك شعار رهایی بخش است كه جامعه ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن مصون می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار